آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

زنجیر صنعتی فولادی

زنجیر صنعتی فولادی

زنجیر صنعتی چیست

زنجیر صنعتی فولادی : زنجیر صنعتی از کاربردی ترین قطعات صنعتی است که برای انتقال قدرت، انتقال و لیفت کردن اجسام بزرگ و سنگین در ماشین آلات صنعتی، دستگاه های صنعتی انتقال و یا کشاورزی و دیگر صنعت ها کاربرد دارد. از جمله ماشین‌هایی که زنجیرهای صنعتی در کارکرد آن‌ها نقش مهمی دارد،اواع موتور های دستگاه های مختلف، اتومبیل، موتور سیکلت، دوچرخه و غیره هستند.

زنجیرها در انواع و ابعاد و جنس های مختلفی برای کارها و صنایع مختلف با توجه به نوع کار، طراحی و تولید می‌شوند. گروه صنعتی شایسته فروشگاه و تولید کننده انواع زنجیر ها در ایران میباشد.

به طوری که از انواع زنجیرهای ساده گرفته تا انواع زنجیرهای صنعتی پیشرفته‌ی مکانیکی همگی در خانواده زنجیر های صنعتی جا می‌گیرند. زنجیر صنعتی یک ابزار مکانیکی در سیستم انتقال نیرو است که از اتصال قطعات کوچک به یکدیگر بوسیله پیم تشکیل می‌شود و با قرار گرفتن در چرخدنده همگام خود،یک سیستم انتقال نیرو را بوجود می‌آورد. که برای انتقال نیرو کمک بسزایی به دستگاه جهت کم کردن فشار می کند.

 

جنس فولاد برای زنجیر

 

فولاد یا پولاد (به انگلیسی: Steel) آلیاژی از آهن است که بین ۰٫۰۰۲ تا ۲٫۱ درصد وزن آن کربن است. خواص فولاد به کمک تغییر در درصد کربن، عناصر آلیاژی و عملیات حرارتی قابل کنترل است. استفاده از فولاد به دلیل استحکام کشش نهایی زیاد و قیمت نسبتاً پایین آن در ساخت صنایع مختلفی از قبیل ساختمان سازی، سازه‌های زیرساختی، ابزارها، کشتی‌ها، قطارها، خودروها، ماشین آلات، تجهیزات و سلاح‌های نظامی کاربرد گسترده دارد.

بازرگانی شابسته نماییندگی برند های خارجی زنجیر های صنعتی و همچنین تولید کننده انواع زنجیر های صنعتی با  الیاژ های مختلفی چون فولاد و استیل در ایران میباشد .

کاربران گروه زنجیر های صنعتی شایسته میتوانند برای یفارش انواع زنجیر های صنعتی از طریق شمارعه های تماس سایت با کارشناسان ما در گروه شایسته در ارتباط باشند.

زنجیر صنعتی فولادی

 

زنجیر های صنعتی فولادی جزو اتصالات بسیار مهم حمل بار و جابجایی می باشند که به دلایل حفاظت کاری بالا معمولا با ضریب امنیتی بالا نیز تولید میشوند. مشخصه ها و استاندارد های بسیار متنوعی برای زنجیر صنعتی فولادی شامل متریال و گرید، استاندارد جوش، طول و ابعاد دانه های زنجیر، نوع آبکاری در صورت نیاز و تست های کشش عمودی و زاویه دار متعددی برای این قطعه حساس صنعتی وجود دارد. از زنجیر های صنعتی بصورت تک رشته برای لیفتینگ معمولا همراه با متعلقاتی چون قلاب و شگل و حلقه و بصورت اسلینگ چند رشته زنجیر برای لیفتینگ بارهای چند جانبه استفاده میشوند. استفاده از زنجیر های فولادی صنعتی در دو گرید همراه با جرثقیل های سقفی زنجیری و بسیاری دیگر از ادوات لیفتینگ بسیار مرسوم میباشد. زنجیر فولادی در بسیار از مصارف صنعتی و کارگاههی استفاده میشود.

 

زنجیر صنعتی فولادی - زنجیر صنعتی شایسته

 

انواع زنجیر صنعتی

  1. زنجیر باله دار
  2. نجیر خط هوایی مونوریل
  3. زنجیر شاخکدار
  4. زنجیرهای غلطکی
  5.  کانوایر
  6. زنجیر فلی فلور
  7. زنجیر فلت
  8. زنجیر سفاله کش
  9. زنجیر محافظ کابل
 
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.