آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

زنجیر صنعتی استیل

زنجیر صنعتی استیل

زنجیر صنعتی چیست

زنجیر صنعتی استیل : زنجیر صنعتی از کاربردی ترین قطعات صنعتی است که برای انتقال قدرت، انتقال و لیفت کردن اجسام بزرگ و سنگین در ماشین آلات صنعتی، دستگاه های صنعتی انتقال و یا کشاورزی و دیگر صنعت ها کاربرد دارد. از جمله ماشین‌هایی که زنجیرهای صنعتی در کارکرد آن‌ها نقش مهمی دارد،اواع موتور های دستگاه های مختلف، اتومبیل، موتور سیکلت، دوچرخه و غیره هستند.

زنجیرها در انواع و ابعاد و جنس های مختلفی برای کارها و صنایع مختلف با توجه به نوع کار، طراحی و تولید می‌شوند. گروه صنعتی شایسته فروشگاه و تولید کننده انواع زنجیر ها در ایران میباشد.

به طوری که از انواع زنجیرهای ساده گرفته تا انواع زنجیرهای صنعتی پیشرفته‌ی مکانیکی همگی در خانواده زنجیر های صنعتی جا می‌گیرند. زنجیر صنعتی یک ابزار مکانیکی در سیستم انتقال نیرو است که از اتصال قطعات کوچک به یکدیگر بوسیله پیم تشکیل می‌شود و با قرار گرفتن در چرخدنده همگام خود،یک سیستم انتقال نیرو را بوجود می‌آورد. که برای انتقال نیرو کمک بسزایی به دستگاه جهت کم کردن فشار می کند.

زنجیر صنعتی استیل

زنجیر صنعتی استیل در کنار سیم بکسل استیل جزو قطعات مهم و اصلی کشنده محسوب شده که در استاندارد های مختلف و سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شود.گروه شایسته تولید کننده برتر انواع زنجیر های صنعتی استیل در ایران میباشد . زنجیر صنعتی استیل از استنلس استیل گرید 316 تولید شده که مقاومت در برابر موارد خورنده محیطی بالاخص رطوبت و مواد کلریدی بالایی داشته و از این جهت در صنایع دریایی، پتروشیمی و چاه های فاضلابی کاربرد گسترده ای دارد که با توجه به نیاز کاربران تولید و عرضه میشود. شما میتوانید سفارش خود را از طریق سایت و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان شایسته ثبت و در اولین فرصت ممکن تحویل بگیرید.

گرید زنجیر های استیل

زنجیرهای استیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ با استاندارد  ANSI B29.1  ساخته می شود این استیل یا استنلس استیل با گرید های 304 یا 316 در بازار کاربرد دارند. زنجیرها برای استفاده در دماهای بالا ،دماهای زیر صفر درجه ودر مکان های دارای رطوبت ،مکان های در معرض زنگ زدگی و تماس با مواد شیمیایی خورنده فولادهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرند.

از کاربرد این زنجیرها برای انتقال نفت، انتقال مواد مذاب ،مواد شیمیایی ،در زیرآب ،در سردخانه های بزرگ و غیره اشاره کرد که اهمیت این زنجیر و کاربرد فراوان آن را درصنعت نشان می دهد. از معایب و مزایای این زنجیرها می توان به وزن بالا  نسبت به زنجیرها معمولی،تحمل بار کششی بیشتر و مقاوم در برابر حرارت ، خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد. استیل 304 می تواند دمای 130- تا 370 درجه را تحمل کند که برای انتقال محصول در کوره های صنعتی و یخچال های صنعتی بسیار مناسب است. استیل 316 نسبت به  استیل فوق از خوردگی کمتر مقاومت بالاتر در برابر مواد شیمیایی؛ تمیز کردن راحت تر و جوش بهتر و قیمت بالاتری نیز برخوردار است. گریدهای 403 و 600 نیز موجود هستند که به صورت سفارشی و حداقل زمان قابل تامین می باشند.

زنجیر های صنعتی استیل - فروشگاه زنجیر های صنعتی شایسته

زنجیر از جنس استیل 304

این زنجیرها جهت استفاده در شرایط دمایی با درجه حرارت بالا و محیط هایی با خوردندگی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این زنجیرها از استیل نگیر می باشد.

زنجیر از جنس استیل 316

از زنجیرهای جنس استیل 316 در شرایط دمایی خیلی بالا و خیلی خورنده استفاده می گردد. که به نسبت زنجیر های 304 مقاوت بیشتری در برابر حرارت و خورندگی دارند.

زنجیر از جنس استیل AS 600

از مهمترین زنجیرهای سری 600 که برای دما بالا و محیط های خورنده می باشد. این قطعات زنجیر سخت کاری شده و مقاومت سایشی بیشتری نسبت به زنجیر جنس استیل 304 دارد.

کاربرد زنجیر صنعتی استیل

این نوع زنجیرها در شرایطی مانند حرارت های بالا، دماهای بسیار پایین، هوای مرطوب و سایر محل هایی که احتمال زنگ زدگی و خورده شدن فلزات بالاست مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله موارد کاربرد این زنجیرها می توان به مثال های زیر اشاره کرد:

• صنایع تولید خودرو • صنایع کشاورزی و مواد غذایی • صنایع نفت، پتروشیمی • صنایع ذوب فلزات • صنایع شیمیایی • صنایع دریایی • سردخانه ها و…

فروشگاه و تولید کننده  صنعتی شایسته ، فروش تخصصی انواع زنجیر صنعتی استیل با نیاز کاربران در ایران و تحویل کالا در کمترین زمان در سراسر ایران
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.