آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

چرخ دنده و دنده زنجیر آرسال

چرخ دنده و دنده زنجیر آرسال

چرخ دنده و درنده زنجیر آرسال

شرکت آرسال گلدشت با بیست سال فعالیت یکی از شاخص ترین شرکتهای مطرح در تولید چرخ دنده و دنده زنجیر با بکارگیری مجهزترین ماشین آلات صنعتی و نیروی انسانی متخصص در کشور محسوب می شود. در این راستا شرکت موفق به دریافت چندین گواهینامه ثبت اختراع از اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی کشور گردیده است و برای رسیدن به برنامه های استراتژیک و راهبردی در جهت ارتقاء همه جانبه شرکت و محصولات اقداماتی شامل: احویل استاندارد داخلی جهت تولید انواع چرخ دنده بر اساس استاندارد و استقرار مدیرت کیفیت بر اساس استاندارد انجام گرفت. اینک بر آنیم با بکارگیری دانش روز و با تولید محصولی ممتاز و منحصر به فرد خدمتی ارزنده به جامعه صنعتی و کشاورزی این مرز و بوم داشته و جایگاه خود را در گروه تولیدکنندگان جهانی این محصول ثبت نماییم.

دنده زنجیر آرسال

چرخ زنجیرهای تولیدی این شرکت بر اساس استاندارد DIN – JIS – ISO تولید می شود که همراه با مکانیزم زنجیر به صورت گسترده در صنایع مختلف برای انتقال حرکت کاربـرد دارد به گونه ای که ایـن شـرکت یکی از بـزرگتریـن تامیـن کننــده بـا بیش از هــزار نـوع چـرخ زنجیـر در کشـور می باشد و این محصول از طریق نمایندگان رسمی این شرکت در سراسر کشور عرضه می گردد.

دنده رنجر آرسال

چرخ دنده آرسال

چرخ دنـده های مدولـی این شرکت به صورت ساده و مورب بـراساس استاندارد DIN – JIS و با توجه به پارامترهای مدول و تعداد دندانه یا براساس سفارش مشتری با ارایه نقشه تولید می گردد.
چرخ دنده آرسال
 چرخ دنده آرسال

فروش انواع دنده زنجیر در گروه شایسته

دنده زنجیر وسیله‌ای است برای انتقال توان چرخشی  از یک محور به محور دیگر که طی آن، مقدار گشتاور یا سرعت حرکت چرخشی  یا جهت چرخش یا راستای محوری می‌تواند تغییر کند. و راحت تر انجام شود . دنده و زنجیر نیز همین کار را می‌کنند، اما با کیفیت بهتر که کارایی دستگاه را افزایش میدهد.

کاربردهای آن در پمپ ها و بلند کردن اجسام سنگین مانند مصالح ساختمانی و .. همچنین انتقالات صنعتی در انواع تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

گروه شایسته با توان بالای علمی در راستای تولید انواع زنجیر دنده و چرخ دنده در سایز ها و الیاژ های مختلف سهم بسزایی در تولید این قطعه داشته و نیاز های انواع گروه های صنعتی از این قطعه را براورده نموده است .

چرخ زنجیر یا دنده زنجیر

چرخ زنجیرها جهت انتقال نیرو و سایر اهداف کاربردی، بسته به میزان فشار و قدرت، در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این انتقال می‌تواند شامل گستره وسیعی از عملکرد‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی و حتی امور جاری در زندگی روزمره از جمله انتقال نیرو در یک دوچرخه‌ی ساده تا به حرکت در‌آوردن محور‌ها و شفت‌های سنگین و پیچیده‌ی صنعتی باشد.

قیمت دنده ی زنجیر صنعتی

دنده زنجیر ها محصولات حساسی هستند و در ساخت آن ها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. در فروشگاه های زنجیرهای صنعتی شایسته شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگبرید. همچنین امکان سفارشی سازی سایز محصولات وجود دارد و می توانید محصول خودتان را با توجه به سایز مورد نیاز سفارش دهید. مواد به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار می باشد. پس از اضافه کردن محصول به پیش فاکتور، همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و هزینه را خدمت شما اعلام خواهند کرد. پس از آن با پرداخت هزینه، خرید شما نهایی شده و زنجیر صنعتی باله دار خریداری شده برای شما ارسال خواهند شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.