آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

زنجیر صنعتی دو سر قلاب

زنجیر صنعتی دو سر قلاب

امروزه با پیشرفت روز افزون علم و صنعت زندگی بشر نیز دستخوش تغییرات شده است، صنعت حمل و بار بری در پی تامین جا به جایی کالا به وجود آمده. امروزه یکی از ملزومات صنعت باربری تامین ایمنی کالا می باشد، یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارآلات صنعتی که ایمنی کالا را تضمین میکند زنجیر های دوسر قلاب جرثقیل است.

جنس زنجیر های صنعتی دو سر قلاب

جنس زنجیر های صنعتی دو سر قلاب

این زنجیر های صنعتی دوسر قلاب جرثقیل که از جنس فولاد محکم ساخته می شوند با نام زنجیر مهار نیز در بین کاربران شناخته شده است .تولیدی و بازرگانی شایسته با ۳۰ سال سابقه واردات و تولید انواع زنجیر های صنعتی اما ه ارایه خدمات تهصصی و مشاوره و تولیدی وارایه محصولات در سرار ایران عزیز می باشد.

قیمت زنجیر دوسر قلاب

قیمت زنجیر دوسر قلاب همراه با کیفیت بالا تضمین شده است، این زنجیر بکسل ها در متراژ ها ی متنوع و انواع سایز ها تولید و برای کاربرد در صنعت حمل باربری به بازار عرضه میشوند.زنجیر های دوسر قلاب تشکیل شده از یک زنجیر محکم از جنس فولاد و دو عدد قلاب یکی ساده و دیگری قلاب دانه گیر است جنس قلاب ها نیز از فولاد محکم است که با پیچ و مهره به زنجیر متصل است.

قیمت زنجیر دوسر قلاب در تولیدی و بازرگانی شایسته به صورت تضمینی ارائه میشود.

کاربرد زنجیر دوسر قلاب جرثقیل

زنجیر های دوسر قلاب که دارای تنوع در ابعاد، اندازه و متراژهای متفاوت تولید میشوند در حمل و باربری استفاده می شوند، زنجیر مهار شش متری که یکی از پر کاربرد ترین زنجیر های دوسر قلاب می باشد جهت حمل بار در ثابت کردن اجسام سنگین در حمل بار بین شهری به عنوان مهار کننده بر روی کفی تریلر با مقاومت و ضریب کششی بالا استفاده می شود .

از زنجیر جرثقیل ۹متری با توان مقاومتی و ضریب امنیت بسیار بالا جهت بلند کردن اجسام سنگین در مقیاس تن استفاده میشود

انواع زنجیر دوسر قلاب جرثقیل

انواع زنجیر دوسر قلاب جرثقیل

زنجیر های جرثقیل در متراژهای ۶متری و ۹متری ساخته میشوند

یکی دیگر از انواع پر کاربرد زنجیر دوسر قلاب، زنجیر جرثقیل خشکه گرید ۸۰ میباشد .

از قیمت زنجیر جرثقیل گرید ۸۰برای ساخت اسلینگ های چهار قلاب و دو قلاب زنجیری برای لیفت انواع بارهای سبک و سنگین حتی در مقیاس تن از دو طرف یا چهار طرف استفاده میشود .قلاب های زنجیر جرثقیل گرید ۸۰ نیز از جنس فولاد گرید۸۰ ساخته شده اند که باعث بالا رفتن ضریب ایمنی و توان و مقاومت بالا می باشد

یاتاقان صنعتی

ویژگی زنجیر های دوسر قلاب

زنجیر مهار ساخته شده از جنس فولاد محکم است

در سایز های متنوع ۱۰ شش متری و نه متری و سایز های ۱۳و۱۶ شش متری ساخته شده است

زنجیر دوسر قلاب جرثقیل، داری قلاب های شاخدار ساخته شده از جنس فولاد است که به وسیله پیچ و مهره های فولادی به زنجیر مهار متصل میشود

زنجیر دوسر قلاب بکسل دارای ضریب کششی و توان بالا است

زنجیر دوسر قلاب جرثقیل دارای مقاومت بسیار بالا و کاربردی می باشد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.