آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

زنجیر صنعتی دونگوا (Donghua)

زنجیر صنعتی دونگوا (Donghua)

گروه صنعتی شایسته در زمینه فروش قطعات مکانیک، واردات و فروش زنجیر صنعتی با برند های مطرح از جمله زنجیر صنعتی دونگوا  KANA,ZHD,DID,Donghua و … با کیفیت بالا و ارائه گواهی اصالت کالا می باشد. شعار ما مشاوره تخصصی، قیمت رقابتی و خرید مطمئن می باشد به همین خاطر کافیست با دفاتر ما تماس بگیرید تا کارشناسان شایسته شما را در زمینه انتخاب صحیح کالای مورد نظر راهنمایی فرمایند.

در صورت نیاز به استعلام قیمت و یا اطمینان از اصالت کالا برای خرید زنجیر صنعتی با ما تمالس بگیرید و یا فرم سفارش فروش زنجیر صنعتی را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند.

 

زنجیر صنعتی دونگوا (Donghua) - قیمت زنجیر صنعتی

 

گروه زنجیر صنعتی شایسته تامین کننده و عرضه کننده انواع زنجیر صنعتی دونگوا می باشد، شرکت Donghua زنجیر صنعتی خود را در گرید استاندارد (Standard)، سولوشن (Solution) و پریمیوم (Premium) دسته بندی و در مدل های زیر ارائه  می دهد:

  • زنجیر غلتکی دونگوا
  • زنجیر کانوایری دونگوا
  • زنجیر کشاورزی دونگوا
  • زنجیر لیفتراکی دونگوا
  • زنجیر استنلس استیل دونگوا
  • زنجیر شاخکدار دونگوا

زنجیر مارک دونگوا

در این نوع زنجیر دوام زیاد ، طول عمر بالا،مقاومت دربرابر خوردگی ، کاهش اصطکاک ، سایش کم، ساده و مطمئن ،عملکرد کارآمد و کشش صحیح آن حائزاهمیت است . استیل نگیر، تفلون ضد آب، شاخک دار، پایه بلند، کانوایر از سایر انواع زنجیر صنعتی هستند.

زنجیر صنعتی دونگوا (Donghua) - قیمت زنجیر صنعتی

زنجیر های صنعتی ازپیوندقطعات کوچک زنجیرها به یکدیگر ساخته شده است این قطعات توسط پیم هایی به هم متصل می گردد. زنجیر هنگامی که با چرخ هم راستای خود درگیر شود نیرو را به چرخ دنده دیگر منتقل می کند. زنجیر صنعتی می تواند به تنهایی عامل حرکت بوده و یا درحالتی عامل به حرکت در آوردن ابزاری دیگر باشد.

زنجیرهای صنعتی با توجه به اندازه و گام دارای قدرت کششی بالا و به صورت کنترل شده و بدون خلاصی است. از نقاط ضعف این زنجیرها می توان به ایجاد صدا در موقع کارکردن و وزن بالا اشاره کرد.معمولا زنجیرهای صنعتی را باتوجه به نیاز آن در مواقع مختلف تولید میشود.

همه ی زنجیر ها با نگرش خاص در ساختار چرخ دنده ها تولید می ‌کنند و همین چرخ دنده های صنعتی نیز با توجه به نوع صنعت و کارکرد های مورد انتظار، انواع طرح ها و نگرش های مهندسی مخصوص به خود را دارند.این برند ، برند قابل اعتمادی است ونیاز مصرف کنندگان را در هر زمینه برطرف می نماید.

زنجیر صنعتی دونگوا (Donghua) - قیمت زنجیر صنعتی

زنجیر شاخکدار دونگوا

اتصالات زنجیر های صنعتی (شاخک) دونگا، با متریال نیکل فولاد ضد زنگ به صورت روکش شده با انواع سایز های 2 اینچ و 3.8 اینچ در استاندارد های انگلیسی و آمریکایی تولید می شوند. زنجیر های شاخکدار نسبت به زنجیر های ساده هنگامی که تحت بار اولیه (پیش بار) قرار می گیرند، کمتر افزایش طول می دهند، در نتیجه مقاومت آن ها نسبت به کشش بالاتر می رود

زنجیر صنعتی دونگوا

با افزایش تقاضا، شرکت تولید دونگا برای بار های سنگین و بالاتر، زنجیر های کانوایری با عملکرد بالا با صفحات سخت شده و توسعه یافته که مقاومت کششی نهایی را تا 90 درصد بهبود می بخشد، را تولید می کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.