آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

زنجیر صنعتی کانا ژاپن kana

زنجیر صنعتی  کانا ژاپن kana

گروه صنعتی شایسته در زمینه فروش قطعات مکانیک، واردات و فروش زنجیر صنعتی با برند های مطرح از جمله زنجیر صنعتی کانا  KANA,ZHD,DID,Donghua و … با کیفیت بالا و ارائه گواهی اصالت کالا می باشد. شعار ما مشاوره تخصصی، قیمت رقابتی و خرید مطمئن می باشد به همین خاطر کافیست با دفاتر ما تماس بگیرید تا کارشناسان شایسته شما را در زمینه انتخاب صحیح کالای مورد نظر راهنمایی فرمایند.

در صورت نیاز به استعلام قیمت و یا اطمینان از اصالت کالا برای خرید زنجیر صنعتی با ما تمالس بگیرید و یا فرم سفارش فروش زنجیر صنعتی را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند.

زنجیر صنعتی kana

زنجیرهای صنعتی کمپانی کانا که در کشور ژاپن در خط تولیدی گسترده تولید و عرضه میشود، زنجیر کانا بعنوان زنجیر ژاپنی امروز در بازارهای جهانی و نیز ایران از حیث کیفیت و رتبه کالایی و برندی به درجات بالایی رسیده است که این امر سبب کیفیت و دقت بسیار بالا و نیز طول عمر مفید و قیمت تمام شده بسیار معقول نسبت به کارایی آن می باشد.

زنجیر های صنعتی از پیوند قطعات کوچک زنجیرها به یکدیگر ساخته شده است این قطعات توسط پیم هایی به هم متصل می گردد. زنجیر هنگامی که با چرخ هم راستای خود درگیر شود نیرو را به چرخ دنده دیگر منتقل می کند. زنجیر صنعتی می تواند به تنهایی عامل حرکت بوده و یا درحالتی عامل به حرکت در آوردن ابزاری دیگر باشد.

زنجیرهای صنعتی با توجه به اندازه و گام دارای قدرت کششی بالا و به صورت کنترل شده و بدون خلاصی است. از نقاط ضعف این زنجیرها می توان به ایجاد صدا در موقع کارکردن و وزن بالا اشاره کرد.معمولا زنجیرهای صنعتی را باتوجه به نیاز آن در مواقع مختلف تولید میشود.

همه ی زنجیر ها با نگرش خاص در ساختار چرخ دنده ها تولید می ‌کنند و همین چرخ دنده های صنعتی نیز با توجه به نوع صنعت و کارکرد های مورد انتظار، انواع طرح ها و نگرش های مهندسی مخصوص به خود را دارند.این برند ، برند قابل اعتمادی است ونیاز مصرف کنندگان را در هر زمینه برطرف می نماید.

مزایا زنجیر صنعتی کانا

  • کیفیت بالا و استفاده از مواد مرغوب، ضد زنگ و سایش در تولید آنها
  • عمر طولانی
  • کارایی بالا
  • پایین بودن هزینه روغن کاری و نگهداری از آنها
  • مناسب برای استفاده در شرایط محیطی متفاوت و صنایع بزرگ

معایب زنجیر صنعتی کانا

با وجود تمام مزایای که برای این نوع زنجیرها بدان اشاره شد، تنها می توان به یک عیب برای این محصول اشاره کرد و آن هم قیمت بالای زنجیرهای کانا است. اما به خودی خود نمی توان آن را یک نکته منفی قلمداد کرد زیرا نسبت به دیگر محصولات مشابه عمر بالاتر و هزینه نگهداری کمتری دارد. به همین دلیل، به صرفه است که یکبار برای خرید این کالا هزینه کرد اما تا مدتها از بازده بالا و عملکرد مناسب آن سود جست.

قیمت زنجیر کانا kana chains

زنجیر کانا انواع مختلفی دارد از جمله دوبل، دندانه دار معکوس، نقاله، بالابر و مواردی از این دست، با توجه به همین نکته نیز قیمت هر کدام بسیار متفاوت است. اندازه زنجیر و نوع نیاز شما نیز در بالا و پایین شدن نرخ آن اثر دارد.

یکی دیگر از نکات مهمی که بر روی قیمت اثر می گذارد، فروشگاهی است که اقدام به خرید زنجیر از آن می کنید. به همین دلیل نیاز به دقت بالا در انتخاب فروشگاه هست. البته فروشگاهی هم هستند که محصولات فیک و تقلبی با قیمت پایین نیز عرضه می کنند که نباید فریب ارزان بودن محصولات آنها را خورد.

فروش زنجیر کانا kana chains

گروه فنی، مهندسی و بازرگانی شایسته که در زمینه فروش انواع قطعات و تجهیزات صنعتی سالهاست به فعالیت می پردازد، اقدام به فروش زنجیر صنعتی تولیدی برند کانا نیز کرده است. عرضه محصول اصل، دارای ضمانت کیفیت و برخورداری از قیمت های رقابتی از ویژگی های این گروه است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.