آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

دنده زنجیر فولادی

دنده زنجیر فولادی

چرخ دنده فولادی

استفاده کردن از چرخ دنده ها به سالیان قبل برمی گردد ، اگرچه چرخ دنده های اصلی آن طور که امروزه نبوده و دارای معایب زیادی بود. آنها از چوب و میله های چوبی ساخته شده بودند که با چربی های حیوانات روغن کاری می شدند. و کاربردهای آن در پمپ ها و بلند کردن اجسام سنگین مانند مصالح ساختمانی و .. همچنین دستگاه هایی در یونان باستان کشف شده است که برای محاسبه حرکت ستاره ها و سیارات استفاده می شده است.

در قرن هجدهم ، پس از انقلاب صنعتی در انگلیس ، چرخ دنده های فلزی شروع به استفاده از ماشین آلات نساجی کردند.

اگرچه ساخت این چرخ دنده ها امروزه تحول یافته است و این قسمت ها بسیار پیشرفته هستند ، اما مطمئناً در آینده از پیشرفت های پیشرفته تر و پیشرفته تری برخوردار خواهند بود.

زنجیر صنعتی فولای

زنجیر در صنایع نقش بسزایی دارد . یکی از مهمترین روشهای انتقال نیرو ، انتقال مواد و جابجایی در ماشین آلات و تجهیزات ، استفاده از زنجیرهای صنعتی میباشد. بطور کلی طرح اولیه مناسب برای زنجیرها بسته به مواردی از قبیل نوع زنجیر ، گام ، تعداد ردیف و جنس و متریال با توجه به نوع کار ، مکان و محیطی که زنجیر در آن قرار دارد اعم از محیط پاک ، غبار آلود ، دارای بخارات ، محیطهای دریایی ، محیطهای اسیدی و یا با خورندگی زیاد و … و نیز توان قابل انتقال میباشد که انتخاب صحیح میتواند در میزان عمر و راندمان و اثر گذاری موثر باشد و هزینه های نگهداری و تعمیرات را کاهش دهد.

زنجیرها از متریال گوناگون همانند فولاد ، فولاد ضد زنگ ( استیل ) و حتی انواع پلاستیک ساخته میشوند و هر یک به تناسب محیط کاری طراحی میشوند و برای هر یک نسبت به شرایط کاری و محیطی دستورالعملهای بازرسی و روانکاری و سرویسهای دوره ای تهیه و ارایه میگردد.

دنده زنجیر فولادی

فروش انواع دنده زنجیر در گروه شایسته

دنده زنجیر وسیله‌ای است برای انتقال توان چرخشی  از یک محور به محور دیگر که طی آن، مقدار گشتاور یا سرعت حرکت چرخشی  یا جهت چرخش یا راستای محوری می‌تواند تغییر کند. و راحت تر انجام شود . دنده و زنجیر نیز همین کار را می‌کنند، اما با کیفیت بهتر که کارایی دستگاه را افزایش میدهد.

کاربردهای آن در پمپ ها و بلند کردن اجسام سنگین مانند مصالح ساختمانی و .. همچنین انتقالات صنعتی در انواع تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

گروه شایسته با توان بالای علمی در راستای تولید انواع زنجیر دنده و چرخ دنده در سایز ها و الیاژ های مختلف سهم بسزایی در تولید این قطعه داشته و نیاز های انواع گروه های صنعتی از این قطعه را براورده نموده است .

چرخ زنجیر یا دنده زنجیر

چرخ زنجیرها جهت انتقال نیرو و سایر اهداف کاربردی، بسته به میزان فشار و قدرت، در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این انتقال می‌تواند شامل گستره وسیعی از عملکرد‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی و حتی امور جاری در زندگی روزمره از جمله انتقال نیرو در یک دوچرخه‌ی ساده تا به حرکت در‌آوردن محور‌ها و شفت‌های سنگین و پیچیده‌ی صنعتی باشد.

قیمت دنده ی زنجیر صنعتی

دنده زنجیر ها محصولات حساسی هستند و در ساخت آن ها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. در فروشگاه های زنجیرهای صنعتی شایسته شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگبرید. همچنین امکان سفارشی سازی سایز محصولات وجود دارد و می توانید محصول خودتان را با توجه به سایز مورد نیاز سفارش دهید. مواد به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار می باشد. پس از اضافه کردن محصول به پیش فاکتور، همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و هزینه را خدمت شما اعلام خواهند کرد. پس از آن با پرداخت هزینه، خرید شما نهایی شده و زنجیر صنعتی باله دار خریداری شده برای شما ارسال خواهند شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.