آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

خرید کوپلینگ در تهران

خرید کوپلینگ در تهران

فروش کوپلینگ های صنعتی شایسته

فروش انواع کوپلینگ اعم از کوپلینگ دنده‌ای برند برند های داخلی و خارجی  با قابلیت‌های انعطاف‌پذیری بالا، انتقال گشتاور، امکان استفاده در دمای زیاد و امکان بازدید از  دنده‌ها بدون تجهیزات جهت استفاده در  جرثقیل‌های سربار، نوار نقاله، موتورهای الکتریکی، ژنراتور،  ماشین‌آلات دارای یاتاقان غلتکی و تجهیزات فولادی و تولید کاغذ از جمله محصولات ارائه شده در این فروشگاه شایسته به‌شمار می‌روند. همچنین فروشگاه صنعتی شایسته  نمایندگی و عاملیت فروش انحصاری از محصولات تولید گروه شایسته با کیفیت بالا را بر عهده دارد.

کوپلینگ چیست

کوپلینگ  وسیله مکانیکی است که برای انتقال گشتاور بین دو شفت که به صورت ناهموار نیستند طراحی شده است. کوپلینگ معمولا شامل دو نوع اتصال انعطاف پذیر است که هرکدام به یک شفت متصل شده است. اگر چه ممکن است به چرخ دنده ها به عنوان یک جز انعطاف پذیر فکر نکنید اما کوپلینگ های دنده ای به عنوان یک اتصال انعطاف پذیر به حساب می آیند. این اتصالات اغلب توسط یک شفت سوم به نام اسپیند متصل می شوند.

انواع کوپلینک در گروه شایسته

کوپلینگ HRC

کوپلینگ HRC شامل 2 نیمه چدن است که با استفاده از هر دو بوش مخروطی نصب شده روی توپی (H Flange) یا روکش (F Flange) به شافت ها متصل می شوند. بین این دو نیمه یک “عنکبوت” لاستیکی قرار دارد که به عنوان کمک فنر عمل می کند. کار این قطعه لاستیکی، جذب لرزش ها و ارتعاشات ناشی از فعالیت ماشین های صنعتی می باشد. اتصالات HRC امکان انحراف موازی محدود (0.5 میلی متر) و عدم انطباق محوری (1.5 میلی متر) را فراهم می کند. می توان در شافت هایی با بوش مخروطی تا سوراخ 90 میلی متر یا شافت تا 130 میلی متر را در صورت انحراف از کلید استفاده کرد.

 

فروشگاه کوپلینگ های صنعتی شایسته - کوبلینگ HRC
کوبلینگ HRC

کوپلینگ UCC

کوپلینگ UCC از یک جزء پلاستیکی  و یک جزء چدنی بسیار مقاوم تشکیل شده است که حالت نر و مادگی دارد. جزء چدنی حالتی دندانه دار داشته و درون جزء پلاستیکی قرار می گیرد. با این کار عمل انتقال نیرو به گیربکس به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد. این محصول همچنین با نام های کوپلینگ دنده خورشیدی یا کوپلینگ هزار خاری هم شناخته می شود.

 

کوبلینگ UCC
کوبلینگ UCC

کوپلینگ KB

کوپلینگ KB نوعی از کوپلینگ است که در آن دندانه های یک طرف از کوپلینگ در سوراخ های موجود در سمت دیگر قرار می‌گیرد و می تواند نیروی گشتاور زیادی را برای کاربر فراهم کنید. این نوع از کوپلینگ بسیار کاربردی بوده و در صنایع مختلف به کار گرفته می شود.

 

کوپلینگ KB
کوپلینگ KB

کوپلینگ روتکس

کوپلینگ روتکس یک کوپل انعطاف پذیری پیچشی است که برای انتقال گشتاور مثبت طراحی شده است. این کوپلینگ از دو قطعه فلزی که یک قطعه رابط الاستیکی پلی اورتان در بین آن ها قرار گرفته است تشکیل شده است. رابط الاستیکی پلی اورتان به شکل ستاره بوده و پره های آن می تواند انرژی و لرزش های وارده را کاهش دهد. کوپلینگ روتکس همزمان با انتقال گشتاور، لزرش‌های پیچشی را کاهش داده و ضربه‌های وارده را جذب می کند. به همین دلیل در صنعت بسیار محبوب بوده و کاربردهای زیادی دارند.

 

کوبلینگ روتکس
کوبلینگ روتکس

خرید کوپلینگ در تهران

کوپلینگ در حالت کلی وسیله ای برای انتقال گشتاور از طریق اتصال بین دو شفت است و از آن برای کوپله کردن استفاده می شود.

یکی از مزایای استفاده از کوپلینگ ، جبران ناهمراستایی موجود بین دو شفت است که البته نباید این میزان از حد استاندارد بیشتر باشد چرا که هر مدل کوپلینگ با توجه به عملکردی که دارد تا حدود مشخصی از این میزان ناهمراستایی را جبران می کند. از دیگر مزایای کوپلینگ های صنعتی (انعطاف پذیر) می توان به کاهش انتقال بارهای شوک ازیک شافت به شافت دیگر اشاره کرد که در صورتیکه از کوپلینگ های انعطاف پذیر استفاده شود شوک های ناگهانی توسط ماده الاستیکی که در مورد کوپلینگ های روتکس از نوع پلی یورتان های مرغوب می باشد شوک های مذکور تا حد زیادی توسط این مواد جذب شده و به سمت دیگر وارد نخواهد شد.

انواع کوپلینگ ها

فروش کوپلینگ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.