آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

انواع زنجیرهای صنعتی

انواع زنجیرهای صنعتی

دنیای زنجیرهای غلتکی گسترده و پیچیده است، که پیدا کردن مناسب ترین زنجیر برای هر قسمت از پروژه می تواند یک چالش مهم و اساسی محسوب شود. اگر با ده ها اندازه و سبک زنجیره ای و استفاده منظم از آنها آشنا نیستید، به راحتی می توانید گیج شوید و به راهنمایی نیاز داشته باشید. خوشبختانه، کارشناسان ما در مجموعه شایسته میتوانند به شما در انتخاب آن ها کمک کنند. در اینجا همه آنچه باید در مورد انواع زنجیره‌های زنجیره‌ای صنعتی بدانید وجود دارد.(زنجیر غلتکی دو گام،زنجیره غلتکی سری سنگین و…)

انواع زنجیرهای صنعتی

در ادامه به معرفی انواع زنجیرهای صنعتی میپردازیم.

  • زنجیر غلتکی استاندارد

زنجیره غلتکی استاندارد ما از تمام استانداردهای ANSI برای دوام پیروی می‌کند یا از آن فراتر می‌رود، با تولید بسیار سازگار برای اطمینان از اینکه در کاربردهای کشاورزی یا نوار نقاله شما به خوبی کار می‌کند. ساخته شده با غلتک های جامد، از عمر طولانی و استحکام زنجیره های غلتکی استاندارد ما راضی خواهید بود. بعلاوه، متوجه خواهید شد که زنجیرهای غلتکی استاندارد ما با انواع اتصالات مختلف به خوبی کار می کنند.

زنجیر غلتکی استاندارد،انواع زنجیرهای صنعتی

  • زنجیر غلتکی دو گام

زنجیر غلتکی دو گام اغلب در نقاله‌ها و کاربردهای کشاورزی استفاده می‌شود، جایی که پیوندهای متوسط قادر به مدیریت بارهای سبک هستند. صفحات پیوندی به سبک شکل 8 و دو برابر گام معمولی آنها به این معنی است که این زنجیرهای غلتکی مقرون به صرفه و بادوام هستند. افزایش گام میزان سخت افزار مورد استفاده در این زنجیره ها را کاهش می دهد که هزینه کلی را در مقایسه با زنجیره های سنتی کاهش می دهد. 

  • زنجیره غلتکی سری سنگین

زنجیرهای غلتکی سری سنگین می توانند ضرب و شتم را تحمل کنند و به کار شما ادامه دهند! زنجیره های غلتکی سری سنگین که برای مصارف صنعتی یا کشاورزی سنگین استفاده می شود، به طور منظم در سیستم های بالابر و همچنین نوار نقاله استفاده می شود. صفحات جانبی معمولاً ضخیم‌تر هستند و عمر سایش طولانی‌تری نسبت به زنجیره‌های غلتکی سنتی دارند. (انواع زنجیرهای صنعتی)

زنجیر غلتکی صنعتی کشاورزی،انواع زنجیرهای صنعتی

  • زنجیر خود روان کننده

هنگامی که روغن کاری زنجیره تقریبا غیرممکن است، این گزینه های زنجیره ای خود روان کننده برای نیازهای شما ایده آل هستند! بوش های آلیاژی آغشته به روغن هستند که این سری از زنجیرها را بسیار مقاوم می کند و حداکثر عمر کاری را دارد. با استفاده از زنجیر خود روان کننده در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید و نیازهای تعمیر و نگهداری خود را به حداقل برسانید.

  • زنجیر غلتکی استاندارد ANSI با اتصالات

زنجیرهای غلتکی استاندارد ANSI ما با اتصالات، حداکثر انعطاف پذیری را برای نیازهای پیشرفته شما به شما ارائه می دهد. شما می‌توانید دستگاه خود را به هر میزان لازم سفارشی کنید، زیرا زنجیرهای غلتکی استاندارد ما برای پذیرش پیوست‌های مختلف آماده ساخته شده‌اند. مهندسان ما می توانند با شما همکاری کنند تا پیوست های دقیقی را که برای موفقیت در پروژه بعدی خود نیاز دارید، تعریف کنند.

  • زنجیر غلتکی دو گام استاندارد ANSI با ملحقات

با ده ها پیوست و پیکربندی مختلف برای زنجیر غلتکی دو گام خود، مطمئناً قطعات متحرک مناسب برای پروژه بعدی خود را پیدا خواهید کرد. زنجیره های باکیفیت ما عمر کاری طولانی و ثباتی را که انتظار دارید برای شما فراهم می کند. این زنجیرهای غلتکی دو گام استاندارد ANSI که معمولاً در کاربردهای انتقال استفاده می شود، آماده کار هستند.

زنجیر غلتکی استاندارد،انواع زنجیرهای صنعتی

زنجیرهای غلتکی به عنوان بخشی از ماشین های ساده کاملاً جذاب هستند، و بسیار پیچیده تر از آن چیزی که ممکن است تصور کنید. در هر زنجیره غلتکی قطعات متحرک زیادی وجود دارد و هر کدام باید به طور روان و کارآمد مشبک شوند تا کار انجام شود. زنجیر غلتکی توسط کشاورزان و در تولید برای نسل‌ها بدون تغییرات مهندسی مورد استفاده قرار گرفته است.

زنجیر غلتکی با اندازه‌های مناسب برای پروژه‌ها در هر مقیاسی، بخش مهمی از بسیاری از کاربردهای کشاورزی یا صنعتی است. خواه فقط انگشت خود را در دنیای زنجیرهای غلتکی فرو کنید یا دانش خود را گسترش دهید، این سوالات متداول سریع به شما یک نمای کلی از اطلاعات در مورد زنجیر غلتکی می دهد.

زنجیر غلتکی چگونه کار می کند؟

زنجیر غلتکی بیشتر در سیستم های نوار نقاله، خطوط مونتاژ، ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، دوچرخه ها و موتورسیکلت ها یافت می شود. زنجیر غلتکی با اتصال چرخ‌دنده‌های چرخان به موتور، انتقال نیرو و در نهایت جابجایی بار کار می‌کند.

زنجیر غلتکی چگونه اندازه گیری می شود؟

زنجیر غلتکی از یک سری غلتک های استوانه ای تشکیل شده است که توسط لینک هایی به هم متصل می شوند. فاصله از یک مرکز پین غلتکی تا مرکز بعدی، “پیچ” زنجیره در نظر گرفته می شود. اندازه های استاندارد زنجیر غلتکی موجود است که از یک زنجیر کوچک 25 شروع می شود تا یک زنجیره عظیم 240. زنجیرهای غلتکی با استانداردهای ANSI کاملاً تعریف شده در ایالات متحده اندازه گیری می شوند.

آیا زنجیره غلتکی متریک وجود دارد؟

دو نوع زنجیره اصلی وجود دارد: “استاندارد” و “متریک“. زنجیر غلتکی متریک به نام زنجیره ایزو بریتانیایی نیز شناخته می شود. در حالی که غیرعادی است، اگر متوجه شدید که اندازه‌های زنجیره‌ای که در حال تعویض آن هستید با اندازه‌های استاندارد ANSI مطابقت ندارد، ممکن است به جای آن، زنجیره غلتکی متریک را پیدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که جایگزینی مستقیم برای زنجیره‌های خود دریافت می‌کنید.

آیا زنجیره 40 و 41 یکسان است؟

اگرچه ممکن است نگاهی به اندازه 0.500 گام زنجیره غلتکی 40 و 41 و فرض یکسان بودن آنها وسوسه انگیز باشد، تفاوت های قابل توجهی در قطر غلتک، عرض غلتک، ارتفاع صفحه و ضخامت وجود دارد. چیزی که جای تعجب دارد این است که ممکن است انتظار داشته باشید که زنجیره غلتکی 41 استحکام کششی بالاتری نسبت به دو زنجیره داشته باشد، اما برعکس این موضوع صادق است. سئو سایت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.