آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

آشنایی با انواع یاتاقان های صنعتی با برندهای معتبر

آشنایی با انواع یاتاقان های صنعتی با برندهای معتبر
یاتاقان های صنعتی را میتوان مهم ترین قطعه در تجهیزات صنعتی نام برد زیرا محل استقرار و تکیه گاه شافت، محورها، توپی، و قطعات متحرک میباشند و کارکرد تحمل و یکپارچه سازی و تعادل  آنها را بر عهده دارند.

یاتاقان ها انواع مختلفی دارند مانند یاتاقان های ucp , ucf , uct و… که انواع ان در گروه شایسته تولید و به فروش میرسد. و بر اساس نوع میتوان انها را به انواع لغزشی و غلطشی تقسیم کرد.

یاتاقان صنعتی دارای دسته بندی های زیادی بوده و هر کدام نیز دارای زیر دسته های خاصی می باشد که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم.

شناخت انواع یاتاقان های صنعتی با برندهای معتبر


انواع یاتاقان های صنعتی جز محصولات پرکاربرد در صنعت و صنایع مختلف به حساب می آیند که نسبت به دیگر قطعات دارای کاربردهای بسیار زیاد و با اهمیتی می باشند. به دلیل تولیدات زیاد و همچنین دارا بودن مدل های بسیار زیاد و متنوع، شناخت تمامی مدلها بسیار دشوار می باشد. و نیازمند تجربه و شناخت کافی به الیاژ های مختلف می باشد.

اما اصول و کارکرد تمامی آن ها تقریبا شبیه به هم هستند. با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از شرکت ها در تمامی مناطق جهان تصمیم گرفتند تا انواع یاتاقان صنعتی مورد نیاز صنایع را تولید کنند، اما در بین تمامی آنها فقط چندین برند، محبوب و مورد اعتماد مشتریان قرار گرفتند. که در ادامه به برسی آنها می پردازیم…

از برندهای پرطرفدار در سطح جهانی در ساخت انواع یاتاقان صنعتی مورد نیاز دستگاه ها و کارخانجات می توان به برند SKF، FAG، KOYO، NACHI، URB اشاره کرد. گروه صنعتی شایسته  به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین شرکت در فروش انواع یاتاقان های صنعتی، تمامی مدل های مختلف از یاتاقان ها با برندهای مطرح جهان را دارا بوده و آنها را با قیمت بسیار مطلوب و بالاترین ضمانت به فروش می رساند. فروشگاه شایسته واقع در تهران نمایندگی فروش این یاتاقان ها را در سراسر ایران دارا میباشد.

علت اصلی محبوبیت این برندها، استفاده از بهترین متریال در ساخت قطعات با بکارگیری مواد مرغوب و با درجه خلوص بالا و همچنین دوام پذیری مناسب آن می باشد. یک یاتاقان صنعتی با کیفیت باید از موادی ساخته شده باشد تا در برابر فشارهایی که در جهت های مختلف شعاعی و محوری به آن وارد می شود، مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

برند معتبر فروش یاتاقان و بلبرینگ صنعتی

برند معتبر فروش یاتاقان و بلبرینگ صنعتی

اصل بودن و با کیفیت بودن قطعات، نقش مهمی در افزایش عمر تجهیزات صنعتی دارند. بلبرینگ قطعه پر کاربردی است که در بیش تر ماشین ها و تجهیزات صنعتی به کار برده می شود. شناخت برترین و مهم ترین برند های سازنده بلبرینگ کمک زیادی به صنعتگران برای انتخاب و خرید این قطعه مهم و کاربردی دارد. در این مقاله به صورت اجمالی بهترین برند های سازنده بلبرینگ را معرفی می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد هر کدام از سازندگان می توانید به صفحه مربوط به آن در بخش مقالات مراجعه کنید.  گروه فنی مهندسی شایسته در زمینه فروش انواع بلبرینگ های صنعتی اصل از برترین برند های سازنده بلبرینگ در دنیا مانند ناچی، کویو، تیمکن، skf، ntn، ina، nsk، ubc فعالیت می کند.

البته برخی از یاتاقان ها فقط در یک جهت بار را تحمل می کنند، ولی برخی دیگر نیز هستند که در هر دو جهت می توانند به خوبی بار را خنثی کنند. قیمت یاتاقان صنعتی با توجه به جنس فلز، مرغوبیت آن، اندازه و برند قابل تغییر می باشد.

جنس انواع یاتاقان صنعتی

اختراع یاتاقان صنعتی از این جهت است که سهولت در حرکت دستگاه های دورانی و چرخشی بال رود. در واقع یکی از ضروری ترین قطعات در دستگاه های موتوری و پمپ ها همین قطعه می باشد و به وفور در صنایع موتوری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع با قرار گیری در بین دستگاه ها موجب روان شدن حرکت آن به انضمام کاهش ساییدگی در دستگاه ها می شود.

در صورتی که ماشین آلات موجود در کارخانه دچار یک شوک ناگهانی شوند، مثلا برخورد یک جسم سنگین به آن، موجب فشار زیاد و ضربه ای به یاتاقان صنعتی شده و شکستگی محور اصلی ماشین را به همراه خواهد داشت.

اما برای رفع شکستگی یاتاقان چه باید کرد؟ برای رفع این مشکل باید از یاتاقانی استفاده کرد که کاملا مقاوم در برابر ضربات سخت و سنگین باشد. به همین علت باید متناسب با جنس ماشین و دستگاه، یاتاقان صنعتی مورد نظر خریداری شود.

زیرا اولا دو جنس مخالف در کنار یکدیگر علاوه بر اکسایش و خوردگی، موجب کاهش طول عمر دستگاه شده و در برابر کوچکترین ضربه به راحتی دچار آسیب خواهد شد. استفاده از آلیاژهای مختلف در ساخت انواع مختلف یاتاقان ها در برندهای معتبر باعث شده است تا خریداران با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. پس باید متناسب با دستگاه، یاتاقان مورد نظر خریداری شود.

یاتاقان های لغزشی چیست؟

این نوع یاتاقان ها اصولا تکیه گاهی برای اجزای چرخشی در هر دو جهت شعاعی و محوری می باشند. پوسته های به شکل سیلندر از مواد و ابعاد مناسب درون محفظه صلب قرار گرفته و محافظ شعاعی را ایجاد می کنند. ریگ های صلبی نیز در محفظه یاتاقان قرار گرفته و محافظ محوری را ایجاد می کنند.

یاتاقان های غلتشی چیست؟

اجزا تشکیل دهنده یاتاقان های غلتشی دو عدد ریگ و تعدادی ساچمه می باشند. این اجزا به طور مماس و به اندازه بین حلقه ها قرار دارند. همچنین معمولا از قفسی ساخته شده از صفحات موازی برنجی یا پلاستیکی جهت جداسازی ساچمه ها استفاده می شود.

رید و فروش و قیمت  یاتاقان به عوامل زیادی مثل سایز و نوع برند ان بستگی دارد و قیمت ان هم بسته به نوع برند ان متغییر میباشد . گروه شایسته با تکیه بر دانش روز دنیا با تولید انواع یاتاقان ها و فروش ان به صورت گسترده در سراسر ایران نیاز مشتریان خود را بر طرف نموده است . قیمت بروز انواع یاتاقان ها را میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا ایجاد پیش فاکتور و برسی ان توسط کارشناسان ما به صورت روزانه دریافت نمایید . به طور کلی برند های خارجی جنس مرغوب تری نسبت به برندهای ایرانی دارند. اما برند های ایرانی نیز دست کمی از برند های خارجی نداشته و از نظر قیمت مناسب تر میباشند.

برای خرید یاتاقان کافی است در بخش محصولات پس از انتخاب جنس و برند محصول به همراه تعداد مورد نیاز، روی گزینه افزودن به پیش فاکتور کلیک کنید. با این کار و پس از پر کردن فرم مربوط به اطلاعات شخصی پیش فاکتور برای شما صادر خواهد شد. سپس اپراتورهای ما موجودی را به همراه قیمت محصولات برای شما ارسال خواهند کرد. شما هم بعد از مشاهده فاکتور خرید می توانید خرید خود را نهایی کنید تا محصولات مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن به دست شما برسند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.