آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

کاربرد زنجیر غلطکی

کاربرد زنجیر غلطکی

زنجیرهای غلطکی چیست

کاربرد زنجیر غلطکی : زنجیره غلطک یا زنجیر غلطکی، نوع زنجیره ای است که اغلب برای انتقال قدرت مکانیکی در بسیاری از انواع ماشین آلات داخلی، صنعتی و کشاورزی، از جمله نوار نقاله، دستگاه های طراحی سیم و لوله، ماشین های چاپ، ماشین، موتورسیکلت و دوچرخه این شامل یک سری غلتک های استوانه ای کوتاه است که توسط پیوندهای جانبی نگهداری می شوند که معمولا با چرخدنده به حرکت در می آید. این ابزار ساده، قابل اعتماد و کارآمد ابزار انتقال قدرت است.با فروشگاه زنجیر صنعتی شایسته  سالها سابقه در زمینه زنجیر صنعتی در خدمت صنایع مختلف میباشد.

کاربرد زنجیر صنعتی غلطکی

کاربرد زنجیر غلطکی ، انتقال نیرو مشابه تسمه اتقال نیرو است. ساده ترین کاریرد این نوع زنجیر در موتورسیکلت و دوچرخه است که نیرو به تسمع منتقل خواهد شد. معمولا در زمانی که ممکن است ضربه های سنگین یا اجسام بُرنده و تیز به محور برخورد کند از زنجیر انتقال نیرو استفاده می شود.

  • انواع ماشین آلات داخلی
  • صنعتی
  • کشاورزی
  • دستگاه های طراحی سیم و لوله
  • ماشین های چاپ
  • ماشین
  • موتورسیکلت
  • دوچرخه

از جمله نوار مواردیست که ؛ شامل یک سری غلتک های استوانه ای کوتاه است. این تجهیز توسط پیوند های جانبی نگهداری می شوند. این یک چرخ دندانه ای به نام یک چرخ دنده رانده شده است. این ابزار ساده، قابل اعتماد و کارآمد  ابزار انتقال قدرت است. در واقع دو نوع لینک در زنجیر غلتکی بوش متناوب وجود دارد.

زنجیر غلطکی- کاربرد زنجیر غلتکی - زنجیر صنعتی غلطکی

از مزایا و معایب زنجیر های صنعتی برا انتخاب درست شما:

مزیت:

زنجیر های صنعتی با توجه به نوع کاربردشان قدرت کششی زیادی را بوجود می آورند.

عیب:

تنها ایراد اساسی که می توان از آنها گرفت صدای گوش خراش و زیاد آن می باشد.

برند های معتبر زنجیر های غلطکی

زنجیر صنعتی ژاپنی برند KANA، برند دونگوا،ZHD چین از جمله برندهایی است که ایمن رول جهت کمک به صنایع مختلف در اختیار دارد. از دیگر برند های این زنجیر میتوان dongua ، همچنین گروه صنعتی shayeste تولید کننده برتر انواع زنجیر های صنعتی از جمله زنجیر های غلطکی میباشد.

دوستان و همکاران گرامی در تمام مراحل ایجاد پیش فاکتور میتوانند از طریق پیام رسان و شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشند

زنجیر غلطکی- کاربرد زنجیر غلتکی - زنجیر صنعتی غلطکی

زنجیر غلتکی

زنجیره غلتک یا زنجیر غلتکی زنجیری نوع زنجیره  است که اغلب برای انتقال قدرت مکانیکی در بسیاری از انواع ماشین آلات داخلی، صنعتی و کشاورزی، از جمله نوار نقاله، دستگاه های طراحی سیم و لوله، ماشین های چاپ، ماشین، موتورسیکلت و دوچرخه که این شامل یک سری غلتک های استوانه ای کوتاه است که توسط پیوندهای جانبی نگهداری می شوند. این یک چرخ دندانه ای به نام  چرخ دنده رانده شده است. این ابزار ساده، قابل اعتماد و کارآمد ابزار انتقال قدرت است.

طراحی زنجیرهای غلتکی

طراحی زنجیره های غلتکی نسبت به طرح های ساده تر اصطکاک را کاهش می دهد و باعث می شود که کارایی بیشتر و سایش کمتر باشد. تنوع زنجیره های انتقال قدرت اصلی فاقد غلطک و بوشینگ بود، هر دو صفحات داخلی و بیرونی توسط پین ها که به طور مستقیم با دندان های چرخ دنده تماس می گرفتند؛ با این حال این پیکربندی نشان داد که بسیار دشوار تر است از هر دو دنده زاویه دار و صفحات که در آن بر روی پین چرخش می شوند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.