آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

انواع زنجیر کشاورزی

انواع زنجیر کشاورزی

کشاورزی یکی از ارکان زندگی ایرانیان است، اما بیشتر مردم به قطعات متحرک زیادی که برای تهیه غذا روی میزشان نیاز است فکر نمی کنند. حقیقت این است که میلیون ها نفر در سراسر کشور روزانه درگیر فعالیت های تولید مواد غذایی و منابع هستند. ماشین آلات مورد نیاز برای حرکت همه چیز نه تنها گران است، بلکه فوق العاده پیچیده است. هر نوع ماشین آلات مختلف به قطعات مختلفی نیاز دارد تا همه چیز به آرامی حرکت کند. زمانی که ساعات محدودی از روز نور و آب و هوا را در نظر می گیرید که می تواند در چند دقیقه تغییر کند، تأخیر می تواند اثرات طولانی مدت داشته باشد. ببینید چگونه موجودی زنجیره‌ای موجود در انبار ما برای همه چیز، از کمباین گرفته تا دروگرهای علوفه، به حرکت مزارع در سراسر کشور کمک می‌کند. در این مقاله به بررسی زنجیر صنعتی کشاورزی و کاربرد آن می پردازیم.

زنجیر صنعتی کشاورزی

زنجیر های صنعتی کشاورزی یکی از تجهیزات مهم و کارآمد در انتقال قدرت و و کاهش انرژیدر تجهیزات کشاورزی میباشد  زنجیر و قطعات عالی به افزایش عمر ماشین‌آلات گران‌قیمت کمک می‌کند و به‌طور موثر سود نهایی و بهره‌وری کلی شما را افزایش می‌دهد. ما مفتخریم که تنها با کیفیت ترین زنجیره ها را ارائه می دهیم.

کاربرد زنجیرهای صنعتی - انواع زنجیر صنعتی کشاورزی

انواع زنجیر صنعتی کشاورزی

زنجیر های کشاورزی دارای کاربرد های فروانی در صنایع مختلف میباشند که جزع پر کاربرد و کارامد ترین نوع زنجیر های صنعتی میباشند و مقومت و قدرت این نوع زنجیر ها انها را از دیگر زنجیر های صنعتی متمایز کرده است

از جمله این زنجیر ها میتوان به زنجیر کشاورزی کمباین اشاره نمود که این ماشین از قطعات مجزا و در جدا سازی گندم از کاه به کار گرفته میشود و در عین حال به پراکنده کردن ذرات خرد شده نیز کمک میکند . زنجیر های صنعتی در این امر بسیار مهم هستند و در عملکرد و عدم هدر دادن این ذرات بسیار تاثیر گذار میباشند.

مزایای زنجیرهای صنعتی کشاورزی

کاربرد زنجیرهای صنعتی بسیار متنوع است که تنوع آن در صنعت کشاورزی مورد بحث قرار داده شده است. در ادامه از مزایای این نوع زنجیرهای صنعتی نام برده ایم:

  • یکی از مهم ترین ویژگی های زنجیرهای صنعتی انتقال قدرت تا حد زیاد و حرکت به صورت محوری می باشد.
  • انتقال و حرکت قدرت در محورهای مختلف به صورت هم زمان صورت میگیرد.
  • مقاومت بالای زنجیرهای کشاورزی در شرایط مختلف آب و هوایی قدرت پذیری و انعطاف پذیری آن ها را بالا برده است.
  • کارایی و بازدهی این زنجیرها بسیار بالا است

معایب زنجیرهای صنعتی کشاورزی

باتوجه به اینکه این زنجیرها در تجهیزات مختلفی دارای کاربردهای زیاد و متنوعی هستند بنابراین انتخاب زنجیر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. این زنجیرها نیز همانند ابزارهای مکانیکی دیگر دارای مزایا و معایب خاص خود خواهند بود که در اینجا به ذکر چند مورد از معایب آن ها می پردازیم.

  • زنجیرهای صنعتی هنگام کار به دلیل عدم وجود ثبات سرعت انتقال و نیروی جرم، همچنین ارتعاشات آن ها  صدای زیادی تولید میکنند.
  • این زنجیرها بسیار سنگین بوده و به نگهداری دقیقی مثل روغن کاری مداوم نیاز دارند.
  • این زنجیرها به مونتاژ دقیق نیاز دارند
  • و در آخر به گران بودن این نوع زنجیرها می توان اشاره نمود.

خرید زنجیر صنعتی کشاورزی در تهران

گروه تولید کننده و وارد کننده زنجیر صنعتی کشاورزی شایسته با کادر مجرب و با تجربه در عرصه تولید و بهربرداری تجهیزات صنعتی در تهران اقدام به فروش انواع زنجیر صنعتی نمده که شما کاربران گرامی میتوانید به صورت روزانه از طریق شماره های تماس درج شده در سایت اقدام به خرید انواع زنجیر کشاورزی بنمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.