آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

یاتاقان های بلبرینگی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

یاتاقان های بلبرینگی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

یاتاقان‌های بلبرینگی یا ایگرگ بیرینگ‎ ها در واقع تکیه‌گاه و نشیمن گاهی برای قطعات دوار همانند شافت‌ها میباشند ، این قطعات با جبران غیر همراستایی که در اولیه شافت‎ ها و کاهش سطح نویز و ارتعاش و با برخورداری از قابلیت عمر طولانی و نصب آسان، در موارد زیر کاربرد دارند:

  • تجهیزات کشاورزی
  • کارخانجات و صنایع تولید مواد غذایی
  • راه و شهر داری
  • سیستم‎های تهویه هوا
  • نوار نقاله(انتقال)
  • سیستم بارگیری و حمل مواد
  • تجهیزات نساجی
  • کارواش های شستشوی خودرو
  • تجهیزات ورزشی

یاتاقان بلبرینگی یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی است که برای ایجاد حرکت، به صوت چرخشی یا خطی بین چند تجهیز دیگر به کاربرده میشود. صنایع مختلفی از یاتاقان به عنوان یک قطعه مکانیکی اصلی به شکل های مختلف استفاده می کنند. بنابراین با توجه به اینکه گستره استفاده از این تجهیز محدود به موارد خاص نیست خرید یاتاقان بسته به نوع کاربرد باید با دقت فراوان انجام شود.

نکات مهم در خرید یاتاقان چیست؟

پیش از آنکه برای خرید یاتاقان اقدام کنید، چندین نکته مهم و اصلی است که باید به طور حتم مورد توجه قرار گیرد. مهمترین این موارد عبارتند از:

برند تولید کننده

برندهای متعدد داخلی و خارجی در زمینه تولید یاتاقان فعالیت می کنند که از معروفترین آنها می توان به FAG و SKF اشاره کرد. پیش از خرید باید در مورد برندها تحقیق کنید و بهترین را انتخاب نمایید.نحوه ارائه خدمات پس از افروش، از جمله مواردی است که هنگام انتخاب برند باید به آن توجه داشته باشید. گروه شایسته به فروش تخصصی این یاتاقان های صنعتی پرداخته است

یاتاقان بلبرینگی چگونه ساخته میشود

قطعات یاتاقان بلبرینگی، شامل یک یاتاقان ایگرگ همراه با آب‌ بند است که در کارخانه در یک هوزینگ ساخته شده از چدن، فولاد فشرده یا لاستیک مونتاژ می‌شود. سوراخ‌ حفره این هوزینگ یعنی نشمین شافت بلبرینگ، نیز جهت تطابق با آن قوسی شکل و مخروطی است. این مجموعه آماده، می‌تواند خطاهای ناشی از ناهم‌محوری و ناهمراستائی اولیه شافت را تا حد متوسط جبران و تصحیح کند، اما بصورت عادی قادر به جابجایی محوری نیست، پس در نتیجه طول شافت باید کوتاه بوده و در زیر هوزینگ به منظور جلوگیری از تنش‌ها و ضربه‌های اضافی، واشر فلزی تعبیه شود یا از یک هوزینگ از جنس فلزهای دارای خاصیت فنری و ارتعاشی استفاده گردد.

خرید یاتاقان بلبرینگی

خرید و فروش و قیمت  یاتاقان بلبرینگی به عوامل زیادی مثل سایز و نوع برند ان بستگی دارد و قیمت ان هم بسته به نوع برند ان متغییر میباشد . گروه شایسته با تکیه بر دانش روز دنیا با تولید انواع یاتاقان ها و فروش ان به صورت گسترده در سراسر ایران نیاز مشتریان خود را بر طرف نموده است . قیمت بروز انواع یاتاقان ها را میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا ایجاد پیش فاکتور و برسی ان توسط کارشناسان ما به صورت روزانه دریافت نمایید . به طور کلی برند های خارجی جنس مرغوب تری نسبت به برندهای ایرانی دارند. اما برند های ایرانی نیز دست کمی از برند های خارجی نداشته و از نظر قیمت مناسب تر میباشند.

برای خرید یاتاقان کافی است در بخش محصولات پس از انتخاب جنس و برند محصول به همراه تعداد مورد نیاز، روی گزینه افزودن به پیش فاکتور کلیک کنید. با این کار و پس از پر کردن فرم مربوط به اطلاعات شخصی پیش فاکتور برای شما صادر خواهد شد. سپس اپراتورهای ما موجودی را به همراه قیمت محصولات برای شما ارسال خواهند کرد. شما هم بعد از مشاهده فاکتور خرید می توانید خرید خود را نهایی کنید تا محصولات مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن به دست شما برسند.

یاتاقان یکی از مهم ترین اجزای ماشین آلات و تجهیزات صنعتی است و کلیدی ترین قطعه دستگاه نامید. یاتاقان وسیله ای است که هدف آن تولید حرکات چرخشی و در عین حال کاهش اصطکاک به منظور حرکت اسان، خطی و چرخشی بین سطح آن وسطح دستگاهی است که روی آن نصب می شود.

یاتاقان ها فقط برای مصارف صنعتی کاربردندارند، در واقع آن ها در همه جا در زندگی روزمره ما قرار دارند.کاربرد های یاتاقان در صنف های مختلف نیز وجود دارد  مانند فن، میکسر، ماشین لباسشویی و دستگاه های دیگر هستند.

یاتاقان صنعتی

فروش یاتاقان صنعتی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.