آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

کاربرد کوپلینگ روتکس

کاربرد کوپلینگ روتکس

کوپلینگ روتکس

کوپلینگ روتکس از سه بخش مجزا تشکیل شده است کهاتصال انها، آنرا به صورت یکپارچه در میاورد. ساخت و طراحی به صورت سه بخش مجزا باعث شده است تا علاوه بر پایین بودن وزن آن بتواند گشتاور و نیروی های بسیار بالا را تحمل کند.

کوپلینگ روتکس یک کوپل انعطاف پذیری پیچشی است که برای انتقال گشتاور مثبت طراحی شده است. این کوپلینگ از دو قطعه فلزی که یک قطعه رابط الاستیکی پلی اورتان در بین آن ها قرار گرفته است تشکیل شده است. رابط الاستیکی پلی اورتان به شکل ستاره بوده و پره های آن می تواند انرژی و لرزش های وارده را کاهش دهد. کوپلینگ روتکس همزمان با انتقال گشتاور، لزرش‌های پیچشی را کاهش داده و ضربه‌های وارده را جذب می کند. به همین دلیل در صنعت بسیار محبوب بوده و کاربردهای زیادی دارند. این محصول همچنین با نام های کوپلینگ خورشیدی و پنجه ای هم شناخته می شود. 

از سه قسمت تشکیل دهنده کوپلینگ روتکس که  قسمت میانی آن از جنس TPU می باشد که قابلیت دمایی بالا داشته و می تواند در مناطق گرم و مرطوب به خوبی کار کند.

کوپلینگ rotex - ;,\gdk' wkujd

کاربرد کوپلینگ روتکس

از جمله مهمترین مزایای کوپلینگ روتکس می توان به خاصیت ضد ارتعاشی آن اشاره کرد که می تواند در قدرت های بالا بدون لرزش و با دقت بسیار زیاد مورد استفاده قرار بگیرد.

از مزایای کوپلینگ روتکس میتوان به لرزش و ارتعاش بسیار کم در دور بالا، انعطاف پذیری مطلوب، تحمل گشتاور زیاد و … اشاره کرد.

ایمن و قابل اطمینان بودن این قطعه از دیگر مزایای این کوپلینک میباشد که در صنایع حساس همچون تکنولوژی های مرتبط با پزشکی، سیستم های کنترل صنعتی و … کاربرد فراوان دارد.

جنس کوپلینگ های روتکس

معمولا جنس کوپلینگ روتکس از چدن با درجه خلوص بالا می باشد و توسط دستگاه های CNC به خوبی برش داده می شود . جنس های المینیومی و فولادی نیز وجود دارد که در گروه شایسته بنا به درخواست کاربران تولید میشود و  طراحی آن به گونه ای است که در هنگام دور گرفتن و افزایش آن به هیچ وجه لرزش و ارتعاش به سیستم وارد نمی کند.

تولید کننده کوبلینگ روتکس

گروه شایسته تولید کننده برتر انواع کوپلینگ های روتکس در جنس های چدنی، المینیومی و فولادی و فروشگاه بزرگ فروش این کوپلینگ ها در سراسر ایران که با توجه به خاسته مشتری انواع کوپلینگ های روتکس را تولید مینماید.

مزایای کوپلینگ روتکس

مزایای این محصول صنعتی چیست؟

  • لرزش و ارتعاش بسیار کم
  • کنترل پذیری راحت
  • استفاده از مواد با انعطاف پذیری بالا
  • دارای محافظ
  • تحمل گشتاور بسیار بالا
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • استفاده از رابط TPU و استفاده در گستره دمایی بسیار بالا
  • مناسب برای مناطق گرم و مرطوب

خرید کوپلینگ روتکس

کوپلینگ های روتکس محصولات حساسی هستند و در ساخت آن ها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. در فروشگاه های زنجیرهای صنعتی شایسته شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگبرید. همچنین امکان سفارشی سازی سایز محصولات وجود دارد و می توانید محصول خودتان را با توجه به سایز مورد نیاز سفارش دهید. مواد به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار می باشد. پس از اضافه کردن محصول به پیش فاکتور، همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و هزینه را خدمت شما اعلام خواهند کرد. پس از آن با پرداخت هزینه، خرید شما نهایی شده و کوپلینگ های خریداری شده برای شما ارسال خواهند شد.

خرید کوپلینگ صنعتی در گروه شایسته

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.