آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

فروش و تولید زنجیر صنعتی کشاورزی

فروش و تولید زنجیر صنعتی کشاورزی

کشاورزی یکی از ارکان زندگی ایرانیان است، اما بیشتر مردم به قطعات متحرک زیادی که برای تهیه غذا روی میزشان نیاز است فکر نمی کنند. حقیقت این است که میلیون ها نفر در سراسر کشور روزانه درگیر فعالیت های تولید مواد غذایی و منابع هستند. ماشین آلات مورد نیاز برای حرکت همه چیز نه تنها گران است، بلکه فوق العاده پیچیده است. هر نوع ماشین آلات مختلف به قطعات مختلفی نیاز دارد تا همه چیز به آرامی حرکت کند. زمانی که ساعات محدودی از روز نور و آب و هوا را در نظر می گیرید که می تواند در چند دقیقه تغییر کند، تأخیر می تواند اثرات طولانی مدت داشته باشد. ببینید چگونه موجودی زنجیره‌ای موجود در انبار ما برای همه چیز، از کمباین گرفته تا دروگرهای علوفه، به حرکت مزارع در سراسر کشور کمک می‌کند. در این مقاله به بررسی زنجیر صنعتی کشاورزی و کاربرد آن می پردازیم.

تاریخچه انواع زنجیره های صنعتی

صدها سال است که از زنجیر برای تقویت کار استفاده می‌شود و اولین زنجیره‌های شناخته شده در طرح‌های لئوناردو داوینچی در اوایل دهه 1600 دیده شده است. این روش ساده و کارآمد برای انتقال نیرو به انسان این امکان را می دهد که با استفاده از انرژی کمتر به نتایج بیشتری دست یابد. سیلندرهای کوتاه توسط پیوندهایی در کنار هم نگه داشته می شوند و زنجیرهای غلتکی با چرخ دنده ها دست در دست هم کار می کنند تا ماشین آلات در هر اندازه را به حرکت در آورند.

این زنجیرها در طول سالها برای کاهش اصطکاک کلی، افزایش انتقال نیرو و افزایش دوام، تصفیه شده اند. در طول سال‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های مختلفی از زنجیره‌ها برای کمک به حمایت از نیازهای منحصربه‌فرد یا صنایع خاصی مانند خدمات غذایی، چاپ، حمل‌ونقل، کشاورزی و غیره ایجاد شده‌اند. زنجیرهای مختلف دارای ویژگی‌های مشترک بسیاری هستند، اما از نظر تحمل وزن و طول خدمت، تحمل‌های متفاوتی دارند. زنجیره های صنعتی معمولاً تحت یکی از دو آژانس استاندارد قرار می گیرند: ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) یا ISO (سازمان استاندارد بین المللی) که به عنوان استاندارد بریتانیا نیز شناخته می شود. هر دو نوع زنجیر دوام و سهولت استفاده را ارائه می دهند، اما با اندازه های کمی متفاوت.

زنجیر غلتکی چگونه قدرت کار را افزایش می دهد؟

در هر سیستم متحرک، نوعی موتور، انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند و این انرژی در نهایت باید به یک بار منتقل شود تا بار را از مکان فعلی خود به مقصد مطلوب منتقل کند. در حالی که گاهی اوقات می توانید موتور خود را مستقیماً به وسیله جابجا شده وصل کنید، اما مواقعی وجود دارد که این کار ممکن و یا حتی کارآمد نخواهد بود.

در این شرایط، مهندسان اغلب به زنجیره های صنعتی روی می آورند تا به انتقال هموار انرژی از یک مکان به مکان دیگر و جابجایی بار کمک کنند. با زنجیر غلتکی، یک سر زنجیر به چرخ دنده ای متصل می شود که توسط موتور حرکت می کند، جایی که انرژی در آن تبدیل می شود.

زنجیر غلتکی صنعتی کشاورزی

سر دیگر به باری که قرار است جابجا شود متصل می شود. از آنجایی که زنجیرها به آرامی در اطراف یک چرخ دنده چرخان می چرخند، زنجیر می تواند در طول زمان دچار سایش شود که به عنوان مقداری کشش یا از دست دادن یکپارچگی ظاهر می شود. با بالا رفتن سن، زنجیرها به طور طبیعی نیاز به تعویض دارند، اما وجود مشکل در اندازه گیری زنجیر یا اطمینان از داشتن قطعه صحیح برای تعویض، غیرعادی نیست.هنگامی که به انواع زنجیره های زنجیره ای صنعتی نگاه می کنید، زنجیر غلتکی یکی از رایج ترین و پرکاربردترین آنهاست.

زنجیر صنعتی کشاورزی

زنجیر های صنعتی کشاورزی یکی از تجهیزات مهم و کارآمد در انتقال قدرت و و کاهش انرژیدر تجهیزات کشاورزی میباشد  زنجیر و قطعات عالی به افزایش عمر ماشین‌آلات گران‌قیمت کمک می‌کند و به‌طور موثر سود نهایی و بهره‌وری کلی شما را افزایش می‌دهد. ما مفتخریم که تنها با کیفیت ترین زنجیره ها را ارائه می دهیم. (کاربرد زنجیر صنعتی کشاورزی)

کاربرد زنجیر صنعتی کشاورزی

تولید زنجیر صنعتی کشاورزی

ماشین های کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار هستند چرا مکه افراد زیادی در حیته کشاورزی مشغول به کار هستند و انرژی زیادی صرف تولید مواد غذایی میشود. کشاورزی شغلی قدیمی و دائمی است که افراد زیادی را به خود مشغول کرده است و تجهیزات و ماشین الات کشاورزی این کار را تسهیل نموده است.  ماشینهای کشاورزی بسته به نوع کاربری که دارند از قطعات پیچیده ای تولید شده اند که یکی از ان قطعات زنجیر های صنعتی انها میباشد که طراحی منحصر به فرد خود را دارا میباشد. .زنجیر کشاورزی به طور اختصاصی در ماشن آلات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در شرایط دشوار مورد استفاده قرار میگیرند .  گروه صنعتی شایسته انواع زنجیر ها را با الیاژ های مختلف وارد و تولید میکند. (کاربرد زنجیر صنعتی کشاورزی)

کاربرد زنجیر کشاورزی

حمل بار یکی از مهم ترین کاربرد های زنجیر های صنعتی میباشد از دیگر موارد کاربردی زنجیر ها میتوان به کشش بار که انتقال قدرت و توان حرکتی دستگاه ها تسهیل میبخشد میتوان نام برد . به عنوانمثال کمباین که ملزم به استفاده زنجیر با کیفیت و مرقوب به جهت که این ماشین کشاورزی با تمام قدرت عمل کند مورد استفاده قرار میگیردموارد استفاده از زنجیر های صنعتی را در دستگاه های زیر میتوان یافت

  • زنجیر تراکتور
  • زنجیر کمباین
  • زنجیر کمباین برنج

زنجیره های صنعتی برای چه مواردی استفاده می شود؟

زنجیر برای همه چیز از ایمنی و دکوراسیون گرفته تا انتقال نیرو در ماشین آلات سنگین استفاده می شود. در صنعت، زنجیر مجموعه ای انعطاف پذیر از حلقه ها یا حلقه های سفت و سخت به هم پیوسته است. اگرچه می توان از سایر مواد با استحکام بالا (به عنوان مثال، پلاستیک) استفاده کرد، اما برای ساخت این زنجیرها معمولا از فلزات مختلف استفاده میشود.

لینک های مرتبط:

قفسه فلزی

سئو سایت

قفسه فروشگاهی

زنجیر لیفتراک

نمایندگی فروش زنجیر صنعتی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.