آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

فروشگاه زنجیر صنعتی در تهران

فروشگاه زنجیر صنعتی در تهران

از خدمات گروه شایسته در زمینه فروش قطعات مکانیک، واردات و فروش زنجیر صنعتی با برند های مطرح از جمله زنجیر صنعتی KANA,ZHD,DID,Donghua و … با کیفیت بالا و ارائه گواهی اصالت کالا می باشد. شعار ما مشاوره تخصصی، قیمت رقابتی و خرید مطمئن می باشد به همین خاطر کافیست با دفاتر ما تماس بگیرید تا کارشناسان گروه صنعتی شایسته شما را در زمینه انتخاب صحیح کالای مورد نظر راهنمایی فرمایند.

در صورت نیاز به استعلام قیمت و یا اطمینان از اصالت کالا برای خرید زنجیر صنعتی با ما تمالس بگیرید و یا فرم سفارش فروش زنجیر صنعتی را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند.

سفارش زنجیر صنعتی در تهران

سفارش زنجیر صنعتی : گروه زنجیر های صنعتی شایسته فروشنده و تولید کننده انواع زنجیر های صنعتی در سایز ها و برند های معتبر ایرانی و خارجی در ایران میباشد.

ابعاد و سایز را می‌توان با توجه به استانداردهای اندازه‌گیری مطرح برای نوع زنجیری که با آن کار می‌کنید اندازه‌گیری کرد. انواع زنجیر‌ صنعتی دقیق بسته به نوع کاربرد، برحسب استانداردهای سختگیرانه صنعت، مانند ANSI /ASME و ISO ساخته می شوند.

تمامی زنجیر های صنعتی در دستگاه هایی با توجه به ویژگی هایی که دارند با کاربرد هایی مختلف به کاربرده می شوند برای مثال: صنایع معدن,فولاد,خودروسازی,سیمان,کشاورزی و …گاهی این زنجیر صنعتی ها به طور مستقیم عامل حرکت می باشند و گاهی دیگر به صورت پشتیبان حرکت عمل می کنند.

نکته ای که درهنگام خرید و فروش زنجیر صنعتی می بایست توجه کنید این است که تنها محصولات صنعتی مورد نیاز خود را از شرکت های معتبری که شناخته شده اند تهیه کنید چرا که فروشندگان متقلب در این کار زیاد هستند.این شرکت تمامی محصولات خود را  به سراسر ایران ارسال می کند.

سفارش زنجیر صنعتی - قیمت زنجیر صنعتی - فروش زنجیر صنعتی

فروش زنجیر صنعتی در تهران

با توجه به اهمیت انتخاب، باید از مراکزی اقدام به خرید کنیم که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالا نیز برخوردار باشد. شرکت فنی مهندسی  و بازرگانی شایسته با سابقه ی چندین ساله و همچنین با کادر مجرب و کار آزموده خود در زمینه فروش زنجیر صنعتی فعالیت دارد. برای خرید و یا استعلام قیمت رقابتی و یا مشاوره تخصصی با گروه زنجیر های صنعتی شایسته تماس بگیرید.

زنجیر صنعتی چیست

زنجیر صنعتی از کاربردی ترین قطعات صنعتی است که برای انتقال قدرت، انتقال و لیفت کردن اجسام بزرگ و سنگین در ماشین آلات صنعتی، دستگاه های صنعتی انتقال و یا کشاورزی و دیگر صنعت ها کاربرد دارد. از جمله ماشین‌هایی که زنجیرهای صنعتی در کارکرد آن‌ها نقش مهمی دارد،اواع موتور های دستگاه های مختلف، اتومبیل، موتور سیکلت، دوچرخه و غیره هستند.

زنجیرها در انواع و ابعاد و جنس های مختلفی برای کارها و صنایع مختلف با توجه به نوع کار، طراحی و تولید می‌شوند. گروه صنعتی شایسته فروشگاه و تولید کننده انواع زنجیر ها در ایران میباشد.

به طوری که از انواع زنجیرهای ساده گرفته تا انواع زنجیرهای صنعتی پیشرفته‌ی مکانیکی همگی در خانواده زنجیر های صنعتی جا می‌گیرند.زنجیر صنعتی یک ابزار مکانیکی در سیستم انتقال نیرو است که از اتصال قطعات کوچک به یکدیگر بوسیله پیم تشکیل می‌شود و با قرار گرفتن در چرخدنده همگام خود،یک سیستم انتقال نیرو را بوجود می‌آورد. که برای انتقال نیرو کمک بسزایی به دستگاه جهت کم کردن فشار می کند.

کاربرد زنجیر صنعتی

زنجیرهای صنعتی به عنوان یکی از رایج‌ترین اجزای صنعتی که در سراسر صنایع از جمله معدن، فولاد، مواد غذایی و آشامیدنی، کشاورزی و دارویی یافت می‌شود؛ یک وسیله انتقال قدرت ساده، مطمئن، بادوام و کارآمد است که قابلیت کاربرد در محیط ‌های سخت کاری را نیز دارا می‌باشد و مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف‌پذیری مناسب، کاهش اصطکاک و در نتیجه راندمان بالا و سایش کمتر از ویژگی‌های بارز آن و ایجاد صدا در هنگام کار و وزن بالا از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.

روانکاری و پاکسازی مداوم زنجیر صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برای عملکرد کارآمد و همچنین کشش صحیح برخوردار است.

جنس زنجیر صنعتی

به طور کلی در طراحی و ساخت زنجیر های صنعتی که در بدنه بسیاری از صنایع و دستگاه‌ها کاربرد دارند، از متریال‌های گوناگونی استفاده می‌شود، اما این متریال‌‌ها بایستی در شرایط سخت محیطی و کاری، توانایی انتقال نیرو را داشته باشند و مقاومت، دوام و طول عمر طولانی را برای زنجیر به ارمغان آورند، البته بسیاری از عوامل مانند هزینه، شرایط محیطی، تولید صدا و گرما و طراحی نحوه انتقال بر حسب اسب بخار، انتخاب بهترین متریال‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

قیمت زنجیر صنعتی - فروش و سفارش زنجیر صنعتی - قیمت زنجیر صنعتی

تولید و ساخت انواع زنجیر صنعتی

زنجیرهای صنعتی در طیف گسترده‌ای از مواد فلزی و پلاستیکی تولید می‌شود. مصالح معمول در ساخت شامل فولاد یا فولاد سخت شده، فولاد ضدزنگ، چدن، نایلون، استیل، پلی پروپیلن و ترکیب پلاستیک فشرده شده با فلز است. البته فلزات کاربردی در ساخت زنجیر صنعتی، به صورت آلیاژی تولید و تهیه می‌شوند. متداول‌ترین نوع متریال کاربردی استیل نگیر و فولاد با درصد کربن کم یا زیاد می‌باشد.

به دلیل سختی و نامساعد بودن محیط کاری این تجهیز باید از سختی، استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشد تا بتواند در برابر سایش بیشترین میزان تحمل را از خود نشان دهد. بنابراین برای سخت‌سازی و دستیابی به ویژگی‌های بهینه و مقاومت بالای زنجیرهای صنعتی، عموماً در ساخت آن‌ها از فولاد و استیل‌نگیر استفاده می‌گردد و در بدنه فلزی آن‌ها از عناصری مانند نیکل و کروم استفاده می‌شود یا به سطح یا اعماق فولاد یا استیل این زنجیرها، کربن (فرآیند کربوریزه) اضافه می‌‌گردد؛ بسته به درصد کربن به کار رفته در ساختار آن ‌ها از سختی متفاوتی برخوردارند.

برندهای مطرح زنجیر صنعتی

چین و ژاپن دو کشور پیشرو در زمینه تولید انواع زنجیرهای صنعتی با کیفیت بالا هستند که از برندهای مطرح و معتبر آن‌ها می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  1.کانا (kana) ژاپن

  2.دی پی (dp) چین

  3.did ژاپن

  4.دانگوآ ژاپن

  5.زد اچ دی (ZHD) چین 

شایسته ، فروشگاه زنجیر صنعتی در تهران، فروش انواع زنجیر های صنعتی و تولید کننده برتر در ایران میباشد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.