آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

فروشگاه انواع کوپلینگ در تهران

فروشگاه انواع کوپلینگ در تهران

فروشگاه انواع کوپلینگ در تهران

فروشگاه انواع کوپلینگ در تهران : کوپلینگ محصولات حساسی هستند و در ساخت آن ها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. در فروشگاه های زنجیرهای صنعتی شایسته شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگبرید. همچنین امکان سفارشی سازی سایز محصولات وجود دارد و می توانید محصول خودتان را با توجه به سایز مورد نیاز سفارش دهید. مواد به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار می باشد. پس از اضافه کردن محصول به پیش فاکتور، همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و هزینه را خدمت شما اعلام خواهند کرد. پس از آن با پرداخت هزینه، خرید شما نهایی شده و زنجیر صنعتی باله دار خریداری شده برای شما ارسال خواهند شد.

فروش انواع کوپلینک در تهران

گروه شایسته فروش و تولید کننده تخصصی انواع کوپلینگ های صنعتی در سراسر ایران، که قیمت محصولات خود را با توجه به تولیدی که در این گروه انجام میدهد می سنجد و قیمت گذاری میکند.همچنین به نست سایر فروشگاه ها و برند ها قیمت مناسبی دارد .

برای دریافت قیمت بروز میتوانید از طریق تلفن های تماس گروه شایسته با کارشناسان ما در ارتباط باشین همچنین از سایت با ایجاد پیشفاکتور از کالای سفارشی خود میتوانید خرید خود را در شبانه روز انجام دهید و کارشناسان ما با شما تماس میگیرند.

از کاربرد های کوپلینگ های صنعتی در دستگاه خردکن، دستگاه تراشکاری، موتورهای صنعتی و پمپ میتوان نام برد.

فروشگاه انواع کوپلینگ در تهران - گروه صنعتی شایسته

کاربرد کوپلینگ ها

کوپلینگ ها قطعاتی هستند که برای اتصال دو شافت جهت انتقال نیرو مابین آنها استفاده می‌شوند. این وسیله شافتها را از انتها به هم متصل میکند. در حالت عادی کوپلینگ ها اتصال را در حین کار کردن شافت ها قطع نمی کنند، مگر درمورد کوپلینگ های محدود کننده گشتاور، که کارشان این است که اگر گشتاور انتقالی از حد مجاز عبور کرد اتصال را قطع کنند.

کارکرد اصلی کوپلینگ ها اتصال دو جز از موتور های در حال چرخش است که در آنها شافت و موتور غیر همراستا و زاویه دار نسبت به هم قرار دارند.

انواع کوپلینک در گروه شایسته

کوپلینگ HRC

کوپلینگ HRC شامل 2 نیمه چدن است که با استفاده از هر دو بوش مخروطی نصب شده روی توپی (H Flange) یا روکش (F Flange) به شافت ها متصل می شوند. بین این دو نیمه یک “عنکبوت” لاستیکی قرار دارد که به عنوان کمک فنر عمل می کند. کار این قطعه لاستیکی، جذب لرزش ها و ارتعاشات ناشی از فعالیت ماشین های صنعتی می باشد. اتصالات HRC امکان انحراف موازی محدود (0.5 میلی متر) و عدم انطباق محوری (1.5 میلی متر) را فراهم می کند. می توان در شافت هایی با بوش مخروطی تا سوراخ 90 میلی متر یا شافت تا 130 میلی متر را در صورت انحراف از کلید استفاده کرد.

کوپلینگ UCC

کوپلینگ UCC از یک جزء پلاستیکی  و یک جزء چدنی بسیار مقاوم تشکیل شده است که حالت نر و مادگی دارد. جزء چدنی حالتی دندانه دار داشته و درون جزء پلاستیکی قرار می گیرد. با این کار عمل انتقال نیرو به گیربکس به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد. این محصول همچنین با نام های کوپلینگ دنده خورشیدی یا کوپلینگ هزار خاری هم شناخته می شود.

کوپلینگ KB

کوپلینگ KB نوعی از کوپلینگ است که در آن دندانه های یک طرف از کوپلینگ در سوراخ های موجود در سمت دیگر قرار می‌گیرد و می تواند نیروی گشتاور زیادی را برای کاربر فراهم کنید. این نوع از کوپلینگ بسیار کاربردی بوده و در صنایع مختلف به کار گرفته می شود.

کوپلینگ روتکس

کوپلینگ روتکس یک کوپل انعطاف پذیری پیچشی است که برای انتقال گشتاور مثبت طراحی شده است. این کوپلینگ از دو قطعه فلزی که یک قطعه رابط الاستیکی پلی اورتان در بین آن ها قرار گرفته است تشکیل شده است. رابط الاستیکی پلی اورتان به شکل ستاره بوده و پره های آن می تواند انرژی و لرزش های وارده را کاهش دهد. کوپلینگ روتکس همزمان با انتقال گشتاور، لزرش‌های پیچشی را کاهش داده و ضربه‌های وارده را جذب می کند. به همین دلیل در صنعت بسیار محبوب بوده و کاربردهای زیادی دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.