آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

زنجیر صنعتی چینی

زنجیر صنعتی چینی

گروه صنعتی شایسته در زمینه فروش قطعات مکانیک، واردات و فروش زنجیر صنعتی چینی  و برند های مطرح از جمله زنجیر صنعتی کانا  KANA,ZHD,DID,Donghua و … با کیفیت بالا و ارائه گواهی اصالت کالا می باشد. شعار ما مشاوره تخصصی، قیمت رقابتی و خرید مطمئن می باشد به همین خاطر کافیست با دفاتر ما تماس بگیرید تا کارشناسان شایسته شما را در زمینه انتخاب صحیح کالای مورد نظر راهنمایی فرمایند.

گروه شایسته نمایندگی فروش تخصصی انواع زنجیر صنعتی چینی با قیمت مناسب در ایران، لطفا برای دریافت لیست قیمت انواع زنجیر صنعتی از طریق شماره های تماس سایت با ما در ارتباط باشید.

زنجیر صنعتی چینی - زنجیر صنعتی شایسته

زنجیر صنعتی چینی

گروه شایسته دارای یک سایت فروشگاهی بسیار پر کاربرد می باشد که شما می توانید به آسانی زنجیر چینی در مدل های متفاوت را خریداری کنید.

ویژگی زنجیر صنعتی چینی:

برای زنجیر صنعتی می توانیم دسته بندی ایجاد کنیم، دو عامل بسیار مهم در انتخاب زنجیر مهم است یکی جنس بکار رفته در ساخت آن و عامل دیگر نوع استفاده از آن می باشد. زنجیرهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیردو طرفدارانی دارد یا از جنس فولاد و یا از جنس پلاستیک است. اما نوع فولادی آن بسیار پرکاربردتر در صنایع مختلف بوده و دارای یک سری استاندارد ها است که می توان به مقاومت کششی زنجیر، وزن، نوع مواد بکار رفته در فولاد، عمر آن اشاره کرد.

زنجیر صنعتی چینی - زنجیر صنعتی شایسته

کاربرد زنجیر صنعتی

زنجیر های صنعتی در صنایع و معادن مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله پر مصرف ترین صنایع مورد استفاده می توان از صنعت کشاورزی نام برد ، همچنین  از زنجیر در صنایع مختلفی همچون صنایع راهسازی ، صنایع سیمان و فولاد و ….. نیز استفاده می گردد.

انواع مختلفی که می توان برای زنجیر صنعتی نام برد، بسته به میزان اضافه شدن کربن به آن دارد که انواع مختلف زنجیر را برای ما می سازد. علاوه بر آن اگر در ساخت زنجیر از ورق های گالوانیزه به عنوان یک پوشش اضافی به عنوان ضد زنگ نیز به کار برده شود علاوه بر خاصیت ضد خورندگی و ضد زنگ، کارکرد آن را در هنگام کار بسیار بالا می برد و عمر زنجیر را بیشترخواهد کرد و زنجیر صنعتی چینی یکی از بارزترین این زنجیرها می باشد.

در بسیاری از کارخانجات و صنایع بزرگ و کوچک نظیر: صنایع پتروشیمی، نفت، فولاد سازی، ساختمان سازی، کشاورزی و … استفاده می شود شما می توانید برای خرید و فروش زنجیر صنعتی چینی به فروشگاه ما مراجعه کنید..

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.