آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

زنجیر دراگ چین

زنجیر دراگ چین

زنجیر دراگ چین

زنجیر صنعتی دراگ چین از کاربردی ترین قطعات صنعتی است که برای انتقال قدرت، انتقال و لیفت کردن اجسام بزرگ و سنگین در ماشین آلات صنعتی، دستگاه های صنعتی انتقال و یا کشاورزی و دیگر صنعت ها کاربرد دارد. از جمله ماشین‌هایی که زنجیرهای صنعتی در کارکرد آن‌ها نقش مهمی دارد،اواع موتور های دستگاه های مختلف، اتومبیل، موتور سیکلت، دوچرخه و غیره هستند.

زنجیرها دراگ چین در انواع و ابعاد و جنس های مختلفی برای کارها و صنایع مختلف با توجه به نوع کار، طراحی و تولید می‌شوند. گروه صنعتی شایسته فروشگاه و که خود آن تولید کننده انواع زنجیر ها در ایران میباشد وارد ایران میشود.

به طوری که از انواع زنجیرهای ساده گرفته تا انواع زنجیرهای صنعتی پیشرفته‌ی مکانیکی همگی در خانواده زنجیر های صنعتی جا می‌گیرند.زنجیر صنعتی یک ابزار مکانیکی در سیستم انتقال نیرو است که از اتصال قطعات کوچک به یکدیگر بوسیله پیم تشکیل می‌شود و با قرار گرفتن در چرخدنده همگام خود،یک سیستم انتقال نیرو را بوجود می‌آورد. که برای انتقال نیرو کمک بسزایی به دستگاه جهت کم کردن فشار می کند.

کاربرد زنجیر های درگ چین

ساخت و نوع طراحی زنجیر های صنعتی دراگ چین و یا نقاله های زنجیری در سایز های مختلف در صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد، شرکت های مختلف، صنایع تولید کنسانتره ، صنعت آهک، کچ،اسفالت، مس و سیمان، در صنایع غذایی و غلات برای تخلیه و بارگیری کشتی ، معادن ، صنایع بازیافت زباله ، صنایع کاغذ سازی ،صنایع نفت و پتروشیمی ، نمک ، محصولات شیمیایی کاربرد دارد

نقاله های زنجیر درگ چین

نقاله های زنجیری برای استفاده در محل هایی که چندین ورودی و چندین خروجی داریم بسیار مناسب است در صورتی که به صورت ناگهانی حجم بالایی از مواد را درون مخزن کانوایر بریزیم به راحتی و آرام آرام ان را حمل می کند برخی از انواع درگ چین ها به نسبت ظرفیتی که دارند انرژی زیادی مصرف می کنند اما برای جابجایی با سرعت کم و در شرایط سخت بسیار مناسب هستند این تجهیزات در انواع بسیار گوناگونی ساخته می شوند و به نظر من متنوع ترین نوع کانوایر ها هستند

کانوایر زنجیری دراگ چین

کانوایر زنجیری دراگ چین

کانوایر های زنجیری داراگ پیچیدگی بالایی هستند، با توجه به مکانیزمی که دارند به جهت تحرک و بار بری و توان شکل پذیری به صورت پیچیده میتوانند در انواع انتقال ها از انها استفاده نمود، که این نوع طراحی و شکل پذیری نیازمن دانش مهندسی و علم بروز میباشد که شرکت درگ چین در این عرصه به خوبی ظاهر شده است ، گروه شایسته وارد کننده برتر انواع زنجیر های صنعتی درگ چین در ایران میباشد

کانوایر زنجیری یا نوار نقاله زنجیری در برند دراگ چین دارای طراحی و ساخت مناسب و همچنین دارای ویژگی های بسیار زیادی شامل مواردی چون تعمییرات و نگهداری کم، سرعت عملکرد بسیار بالا و در دور های بالا در جابجایی قطعات معیوب ، قابلیت تنظیم سرعت ، قابلیت شارژدهی درون چندین سیلو یا مخزن یا هاپر ، انتقال مواد با ظرفیت های بالا ، انتقال مواد در شکسته گی های تند ، منتقل کردن مواد در زوایای تند و … می باشد .

کانوایر زنجیری چینی

کانوایرهای زنجیری یا نوار های نقاله زنجیری در برند درگ چین امکان منتقل کردن مواد را در شیب های بسیار تند و شکل گیری به صورت سهمی یا نیم دایره را دارند. این ویژگی کانوایر های برند درگ چین یا نوار نقاله های درگ چین می باشد که در کمتر تجهیز انتقال موادی دیده می شود .
کانوایر زنجیری یا نوار نقاله زنجیری درگ چین که به نوار نقاله زنجیری کششی نیز میشناسند از زنجیر های مختلفی سود می برند که در دو نوع کلی استاندارد با زیر شاخه های زنجیر نقاله بلبرینگی و زنجیر نقاله موتوری و نوع ویزه ریختگی که معمولا برای گامهای بلند و ظرفیت های بالا و همچنین مواد با چسبندگی و دانسیته بالا می باشد .
نوار نقاله زنجیری یا درگ چین کانوایرها متناسب با نوع مواد قابل حمل می تواند دارای قطعات صفحه ایی حمل کننده یا پلیت های حمل کننده ال شکل باشد که تمامی این موارد ارتباط مستقیم با طول کانوایر درگ چین یا نوار نقاله زنجیری کششی ، ظرفیت انتقالی بر حسب تناژ بر ساعت و نوع موادی که نیاز به انتقال و جابجایی آن توسط کانوایر زنجیری می باشد را دارد .

فروش زنجیر صنعتی دراگ چین در گروه صنعتی شایسته

فروش زنجیر صنعتی دراگ چین در گروه صنعتی شایسته

زنجیر ها محصولات حساسی هستند و در ساخت آن ها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. در فروشگاه های زنجیرهای صنعتی شایسته شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگبرید. همچنین امکان سفارشی سازی سایز محصولات وجود دارد و می توانید محصول خودتان را با توجه به سایز مورد نیاز سفارش دهید. مواد به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار می باشد. پس از اضافه کردن محصول به پیش فاکتور، همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و هزینه را خدمت شما اعلام خواهند کرد. پس از آن با پرداخت هزینه، خرید شما نهایی شده و زنجیر صنعتی باله دار خریداری شده برای شما ارسال خواهند شد.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.