آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

تولید کننده یاتاقان صنعتی

تولید کننده یاتاقان صنعتی

تولید کننده یاتاقان صنعتی : از بین یاتاقان های که در ایران به فروش میرسد یاتاقان های ژاپنی جایگاه بهتری دارند ، از انواع این یاتاقان های میتوان یاتاقان اساهی را نام برد، در این بین یاتاقان ASAHI نیز برند معتبر و معروفی است که اکثر مصرف کنندگان و خریداران یاتاقان ژاپنی از یاتاقان ASAHI در جاهایی که نیاز به  کیفیت بالا است و حساسیت بالایی برخوردار است استفاده می کنند.فروشگاه تجهیزات صنعتی شایسته نیز انواع این یاتاقان را در سراسر ایران به فروش میرساند.

شرکت asahi ژاپن

یکی ااز برترین تولید کنندگان انواع یاتاقان و بلبریگ صنعتی شرکت اساهی ژاپن میباشد که به تولید انبوه سالانه این محصولات پرداخته است.

دو قطعه بسیار پرکاربرد در بسیاری از صنایع مهم نظیر صنایع خودروسازی، نفت، فولاد سازی و … بلبرینگ و یاتاقان شرکت asahi ژاپن می باشد که به کمک آن ها می توان حرکت های چرخشی و خطی با اصطکاک خیلی کم بین قطعات ایجاد کرد.

بلبرینگ و یاتاقان شرکت asahi ژاپن

انتخاب یاتاقان مناسب به کارکرد و کارایی سیستم بهبود بخشیده و موجب راحت کار کردن اجزای مختلف دستگاه بدون هیچگونه ساییدگی، اسیب و اصطکاک خواهد شد.

هنگام انتخاب این گونه قطعات صنعتی حساس باید توجه زیادی به خرج داد زیرا با آسیب دیدگی بسیار جزیی بر روی یکی از این یاتاقان های مورد استفاده در دل دستگاه ها کل مجموعه آسیب جدی خواهد دیدو باعث از کار افتادن دستگاه میشود.

شرکت asahi ژاپن به عنوان بزرگترین و محبوب ترین شرکت ژاپنی تولید کننده انواع بلبرینگ ها و یاتاقان های صنعتی میباشد که یاتاقان ها و بلبرینگ های ان در گروه شایسته به فروش میرسد.

تولید کننده یاتاقان صنعتی

یاتاقان صنعتی از محصولات شرکت اساهی

یاتاقان ها یکی از قطعات بسیار کاربرد در انواع دستگاه ها و تجهیزات صنعتی بوده که در بین دو یا بیشتر قطعات قرار گرفته و مانع از برخورد مستقیم آن ها به یکدیگر می شود و استفاده از این قطعه پرکاربرد علاوه بر کاهش ساییدگی بین دو قطعه، میزان اصطکاک را به مقدار قابل زیادی کاهش خواهد داد. در واقع نوعی تکیه گاه و محل قرارگیری چند قطعه بر روی یکدیگر می باشد.

یک یاتاقان می تواند هم بار های شعاعی و هم بار های محوری را به خوبی تحمل کند. طراحی و نحوه ساخت یاتاقان های شرکت های مختلف با یکدیگر فرق دارد و برخی از این قطعات به درستی ساخته نمی شوند و با یک فشار کوچک دچار آسیب دیدگی و شکستگی خواهند شد.

شرکت asahi از ابتدا تاسیس تا به الان سعی نموده است که تمامی نیاز های مشتریان را جمع آوری کرده و بر مبنای نیاز آن ها اقدام به تولید انواع بلبرینگ و یاتاقان کند. شرکت asahi ژاپن با استفاده از نوآوری های بسیار زیاد در زمینه فنی و صنعتی و با استفاده از تجربه افراد اقدام به تولید محصولات خود گرفته است و سعی کرده است که محصولاتی را تولید کند که از کیفیت بالای برخوردار باشد و عمر دستگاه ها را بالا ببرد.

تمامی برینگ ها و یاتاقان های تولید شده توسط شرکت asahi با استفاده از دستگاه های پیشرفته مورد تست و آزمایش قرار گرفته و به طور مداوم کنترل کیفی نظیر برنامه ریزی، طراحی، خرید مواد، تولید محصول، بازرسی از نحوه تولید و آزمایش تا خدمات پس از فروش بر روی آن انجام می شود.

از مزایای بلبرینگ و یاتاقان شرکت asahi ژاپن:

برخی از مهم ترین مزایای محصولات صنعتی این شرکت ژاپنی عبارت هستند از:

  • قیمت مناسب مصرف کننده
  • بدون الایندگی صدا
  • مقاومت بالا در برایر ضربه دستگاه
  • اصطکاک بسیار ناچیزی دارند.
  • دارای طرح ها و مدل های مختلف می باشند.

محصولات شرکت asahi  ژاپن

یاتاقان ASAHI به تولید انواع یاتاقان پرداخته است که برخی از انواع آنها عبارتند از UCFC، UCFL، UCF، UCP و … که این نوع یاتاقان ها از مجموعه بلبرینگ که با حرف UC مشخص می شود به همراه پوسته آن که با توجه به مشخصات ظاهری با حروفی مانند P و F و .. مشخص می شود تشکیل شده است.

فروش یاتاقان صنعتی asahi در گروه شایسته

از آنجایی که یاتاقان های ژاپنی از جمله یاتاقان ASAHI در بین خریداران یاتاقان جایگاه ویژه ایی پیدا کرده است بسیاری از فروشگاه ها و سود جویان اقدام به فروش یاتاقان ASAHI تقلبی نموده اند از این رو به خریداران و مصرف کننده گان یاتاقان ژاپنی توصیه می شود که هنگام خرید یاتاقان دقت بیشتری نمایند و از فروشگاه و شرکت هایی خرید کنند که مورد اعتماد باشند و ضمانت و اصالت کالا را تضمین کنند.

یاتاقان صنعتی

یاتاقان یکی از مهم ترین اجزای ماشین آلات وتجهیزات صنعتی است و کلیدی ترین قطعه دستگاه نامید. یاتاقان وسیله ای است که هدف آن تولید حرکات چرخشی و در عین حال کاهش اصطکاک به منظور حرکت اسان، خطی و چرخشی بین سطح آن وسطح دستگاهی است که روی آن نصب می شود.

یاتاقان ها فقط برای مصارف صنعتی کاربردندارند، در واقع آن ها در همه جا در زندگی روزمره ما قرار دارند.کاربرد های یاتاقان در صنف های مختلف نیز وجود دارد  مانند فن، میکسر، ماشین لباسشویی و دستگاه های دیگر هستند.

انواع یاتاقان

یاتاقان ها انواع مختلفی دارند مانند یاتاقان های ucp , ucf , uct و… که انواع ان در گروه شایسته تولید و به فروش میرسد. و بر اساس نوع میتوان انها را به انواع لغزشی و غلطشی تقسیم کرد.

یاتاقان صنعتی دارای دسته بندی های زیادی بوده و هر کدام نیز دارای زیر دسته های خاصی می باشد که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم.

تولید کننده یاتاقان صنعتی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.