آدرس:

کیلومتر6 جاده قدیم کرج، نرسیده به خیابان خلیج، پلاک 694

تولید کننده زنجیر صنعتی در تهران

تولید کننده زنجیر صنعتی در تهران

بازرگانی زنجیر صنعتی شایسته  تولیدی زنجیر صنعتی و قطعات صنعتی در کشور ایران می باشد که از محصولات آن می توان به: بلبرینگ در انواع برند های معروف، انواع زنجیر صنعتی، انواع تسمه و انواع نوار نقاله ها و … اشاره کرد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای استاندارد جهانی بوده و از دستگاه های مدرن و پیشرفته در ساخت قطعات استفاده می شود.

تولید کننده زنجیر صنعتی در تهران

زنجیر های صنعتی در بسیاری از صنایع و ماشین آلات سنگین و سبک نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و با ساخت انواع آن ها، نقش بشر در انتقال و جابجایی بار کاهش یافته و تقریبا به صفر رسیده است. گروه صنعتی شایسته  یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های تولید کننده انواع زنجیر صنعتی در کشور ایران بوده که با بهره گیری از دستگاه های کاملا پیشرفته با فناوری های روز و همچنین استخدام افراد مجرب سعی کرده است انواع زنجیرها را با طراحی های کاملا بهینه و مطلب با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار کند.

همان طور که در مطالب بالا ذکر کرده ایم, تمامی محصولات تولید شده اعم از زنجیر های صنعتی، نوار نقاله ها، برینگ ها و … از استاندارد های جهانی و بین المللی برخوردار بوده و تمامی آن ها در هنگام خرید به مشتریان داده خواهد شد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده و شامل خدمات پس از فروش نیز می شود. علاوه بر این مورد گروه شایسته دارای نمایندگی معتبر در شهر تهران و شهر های ایران بوده و تمامی قطعات خریداری شده به موقع و در اسرع وقت به مشتریان خود تحویل داده خواهد شد.

غیر از قطعات تولید شده توسط شرکت که در بالا به آن اشاره شده است، بازرگانی زنجیر صنعتی شایسته  می تواند قطعات صنعتی متفاوت و متنوع دیگری را مطابق با نیاز صنایع و شرکت های مختلف تولید و ایجاد کند از این رو آماده هر گونه قرارداد با شرکت های مهم صنعتی دیگر مانند: صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد سازی، برق و … را دارد. شرکت شایسته  آماده فروش محصولات صنعتی و انواع زنجیر های صنعتی هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی به دیگر شرکت های ایرانی و همچنین شرکت های خارجی می باشد.

قیمت زنجیر صنعتی - فروش و سفارش زنجیر صنعتی - قیمت زنجیر صنعتی

انواع زنجیر صنعتی

همان طور که می دانید زنجیر های صنعتی متعددی داریم که از لحاظ جنس و یا متریال , سایز و اندازه و همچنین برند تولید کننده آن با هم متمایز هستند که هر یک بر اساس کارایی متفاوتی که دارند در صنایع گوناگون امروزه مورد استفاده ی صنعتگران قرار می گیرند.

انواع زنجیر های صنعتی مورد استفاده در صنایع به شرح زیر می باشند:

  1. زنجیر باله دار
  2. نجیر خط هوایی مونوریل
  3. زنجیر شاخکدار
  4. زنجیرهای غلطکی
  5.  کانوایر
  6. زنجیر فلی فلور
  7. زنجیر فلت
  8. زنجیر سفاله کش
  9. زنجیر محافظ کابل

کاربرد زنجیر صنعتی

زنجیرها در صنایع کاربردهای متنوعی دارند که در ادامه به برخی از پراهمیت‌ترین کاربردهای آن اشاره می‌کنیم.

زنجیرها در عمر ماشین آلات صنعتی موثر اند و با کاهش فشار وارد به دستگاه باعث افزایش طول عمر ان ها میشوند.

زنجیرها برای انتقال قدرت، حرکت، کشیدن و بلند کردن اجسام کاربرد دارد.

در کشاورزی نیز از این تجهیزات مفید استفاده می‌شود با استفاده از آن به کشاورزان کمک زیادی شده‌است.برای مثال دستگاه کامباین برای تمام کشاورز ها اشنا میباشد که با زنجیر های قدرتمند صنعتی کمک زیادی به کشاورزان کرده است.

دیگر صنعت هایی چون راه سازی، انبارداری، کارخانه های سنگبری، صنعت سیمان و فولاد و… با کمک انواع زنجیر های صنعتی کار بسیار راحت شده است.

قیمت زنجیر صنعتی

زنجیر ها محصولات حساسی هستند و در ساخت آن ها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. در فروشگاه های زنجیرهای صنعتی شایسته شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگبرید. همچنین امکان سفارشی سازی سایز محصولات وجود دارد و می توانید محصول خودتان را با توجه به سایز مورد نیاز سفارش دهید. مواد به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار می باشد. پس از اضافه کردن محصول به پیش فاکتور، همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و هزینه را خدمت شما اعلام خواهند کرد. پس از آن با پرداخت هزینه، خرید شما نهایی شده و زنجیر صنعتی باله دار خریداری شده برای شما ارسال خواهند شد.

فروش زنجیر صنعتی

یکی از مهمترین ابزار جهت انتقال نیرو زنجیرهای صنعتی می باشد. زنجیرهای صنعتی دارای ابعاد و جنس های مختلفی بوده و در انواع مدل های تک و دو ردیفه تولید می گردد. زنجیر های صنعتی در جنس های مختلف در گروه صنعتی شایسته مطابق لا خواسته مشتری تولید و به فروش میرسد . در زنجیرهای صنعتی جهت محافظت از زنجیر از پوشش هایی مانند: گالوانیزه استفاده می شود. پوشش گالوانیزه باعث افزایش عمر کاری زنجیر شده ودر برخی مواقع از زنجیر از جنس تلفون تولید می شود.

باتوجه به اینکه زنجیرها در صنایع مختلفی کاربرد دارند و از جمله تجهیزات پرکاربرد در بسیاری از صنایع به شمار می‌روند، بنابراین انتخاب زنجیر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرایط ساخت زنجیرها بسیاری از ویژگی‌های آن، از جمله انتقال قدرت را تعیین می‌کند که در اندازه‌های متنوع، فضاهای متفاوت صنعتی و کاربرد های متنوع محیطی، متفاوت است.

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب زنجیر جنس آن است. زنجیرها از جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند.

  • فولاد
  • آهن
  • استیل
  • ورق گالوانیزه
  • پلاستیک

معیار پراهمیت دیگر در انتخاب زنجیر مناسب، می‌تواند اندازه و ابعاد و شکل ظاهری زنجیر باشد که با توجه به نوع کار و صنعت و اندازه و ابعاد چرخ دنده‌ها در صنعت خاص، طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروه صنعتی شایسته تولید کننده برتر انواع زنجیر در ایران به صورت روزانه در ساعات کاری در خدمت عزیزان جهت اراعه مشاوره خرید و تولید انواع زنجیر های صنعتی میباشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.